Päiväuneni häiritsee miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mussu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mussu";27107153]Mies itse nukkuu klo 10-11 aamuisin, lähtee töihin ja tulee illalla klo 24 aikaan kotiin. Toki itseänikin ärsyttää kun se ei voi elää normiaikataulua, viettää aamulla aikaa poikansa kanssa, tai tulla illalla aikaisemmin kotiin. Emme siis vietä aikaa juuri koskaan yhdessä, vapaapäivä sillä on kerran kuussa, lomia ei ollenkaan. Omasta halustaan.[/QUOTE]

Mä en kannata opiskelun aloittamista, koska mies tässä on ilmeisesti sairastumassa työnarkomaniaan tai sairastunut jo, eikä aloittajan opiskelu ja töihinmeno nyt sitä asiaa auta yhtään.

Pitäisiköhän miehen mennä hoitoon, tai teidän yhdessä? Eihän tuo nyt oikein tasapainoiselta perhe-elämältä kuulosta, ja kurjaa että lapsen suhde isään jää noin etäiseksi. Mies väsyttää itsensä loppuun tuota menoa.

No jo on pienestä kiinni. Oikeesti!!
Taitaa olla vain jäävuoren huippu. Kysy mieheltäsi, että mikä sinua harmittaa. Aikuiset ihmiset tuittuilee ihan kummallisista asioista, kun voisi sanoa suoraan, että minua harmittaa koska......

[QUOTE="vieras";27107116]Ala sitten opiskelemaan, niin saat koulutuksen ja pääset joskus töihinkin. Opiskelijan päivät ei oo kovin pitkiä, joten lapsi ei tarvitse pitkiä hoitopäiviä ja taloudellinen tilannekin sallii opiskelun. Kyllä muakin ärsyttäisi, jos itse painaisin pitkää päivää ja toinen vaan nukkuisi kotona. Ei niitä kotitöitä niin paljoa ole, että ne joka päivä työllistäisi, ja 2 v:n hoitaminen on aika helppoa.[/QUOTE]

no tässäkin tapauksessa vois se ukkeli lähteä aikasemmun töihin, jos 11 asti nukkuu. Onko sekään ihan normaalia? Oletettavasti vaimo herää aamulla lapsen kanssa hääräämään. Musta voi käydä miehem potkimassa ylös sängystä viim. ysiltä niin pääsis ajoissa kotiinkin.

Yrittänyt olen potkia ylös sängystä jo viimeiset 5 vuotta... Ei auta. Itse nousen lapsen kanssa joka aamu klo 07 aikaan. Hyvin yksinäisiähän nämä päivät on, ihan kuin yh olis... Mut ei auta, jos ei mies tajua niin ei, kun puhe ei riitä.

[QUOTE="Mussu";27108218]Mut ei auta, jos ei mies tajua niin ei, kun puhe ei riitä.[/QUOTE]

Eli nämä tällaiset työpäivät ovat alkaneet vasta lapsen tulon jälkeen? Kun tutustuitte, oliko silloin eri meininki? Vai tuliko nämä työajat nyt ihan yllätyksenä.

Yhteistyössä