N
no mutta
Vieras
[QUOTE="Mussu";27107153]Mies itse nukkuu klo 10-11 aamuisin, lähtee töihin ja tulee illalla klo 24 aikaan kotiin. Toki itseänikin ärsyttää kun se ei voi elää normiaikataulua, viettää aamulla aikaa poikansa kanssa, tai tulla illalla aikaisemmin kotiin. Emme siis vietä aikaa juuri koskaan yhdessä, vapaapäivä sillä on kerran kuussa, lomia ei ollenkaan. Omasta halustaan.[/QUOTE]
Mä en kannata opiskelun aloittamista, koska mies tässä on ilmeisesti sairastumassa työnarkomaniaan tai sairastunut jo, eikä aloittajan opiskelu ja töihinmeno nyt sitä asiaa auta yhtään.
Pitäisiköhän miehen mennä hoitoon, tai teidän yhdessä? Eihän tuo nyt oikein tasapainoiselta perhe-elämältä kuulosta, ja kurjaa että lapsen suhde isään jää noin etäiseksi. Mies väsyttää itsensä loppuun tuota menoa.
Mä en kannata opiskelun aloittamista, koska mies tässä on ilmeisesti sairastumassa työnarkomaniaan tai sairastunut jo, eikä aloittajan opiskelu ja töihinmeno nyt sitä asiaa auta yhtään.
Pitäisiköhän miehen mennä hoitoon, tai teidän yhdessä? Eihän tuo nyt oikein tasapainoiselta perhe-elämältä kuulosta, ja kurjaa että lapsen suhde isään jää noin etäiseksi. Mies väsyttää itsensä loppuun tuota menoa.