päivän ruuasta olikin jo galluppia, joten minäpä kysyn sitten PÄIVÄN ASUNNE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BlackDahlia

Aktiivinen jäsen
10.07.2012
2 064
1
36
missä lie
itsellä musta, selästä syväänuurrettu trikoopaita sekä valkoiset tekonahalta näyttävät pillifarkut, musta alusvaatteet & mustat sukat. tytöllä 3v pinkki/musta sydänpoolo ja mustat farkkulegginsit,
tytöllä 4kk oranssi tähtibody ja mustat hello kitty-sukkikset, miehellä harmaat verkkarit ja
ja valkoinen hihaton paita

Itsellä violetti trikoopaita + mustat leggarit, ulkona oli toki tuulihousut ja kuoritakki lisänä.
1v7kk tytöllä pinkki Hello Kitty paita ja vaaleanruskeat nallekuvioiset sukkikset.
4v tytöllä musta-pinkki-turkoosi-valkearaidallinen paita + pinkit velourhousut.
Isännällä Dimexit...

Mä oon tosi hotmama. Mulla on vihreesinivalkomustakeltapunaset sukat, kalsarit ( en muista väriä enkä jaksa kurkata ), mustat fleeceyöhousut, musta toppi ja miehen musta kylpytakki. ... Mun on kylmä ja väsyttää.

No kuule varsin komia TUULIPUKU! ;D Mä olen kekkuloinen koko päivän tänään töissä harmaissa tuulihousuissa ja raidallisessa v-aukkoisessa neuleessa. Tennarit, valkoinen tuulitakki ja pipo oli ulkona päässä. Nukuin pommiin, joten lähdin kotoa kymmenessä minuutissa ja pyörä oli kulkuvälineenä.

musta toppi,harmaa gollegehuppari.
mustat aluskalsarit jossa somasti reikiä ja ulkoilhousut.
Valkoiset puman sukat.

kohta valkoinen takki ja mustat käsineet jalkaan merrelin takaa auki olevat kengät.

Siniset pillifarkut, pitkähihainen paita ja ruskea neuletakki. Ulkona kun kävin, niin laitoin lisäksi ruskeat saappaat ja toppaliivin. Niin, ja oli paska hiuspäivä, niin vaaleanpunaisen glitterillä kuorrutetun kortsupipon vielä vetäisin päähän. Näiden kaikkien alla harmaat pikkuhousut ja valkoiset rintsikat. Hyi minua, eivät matsaa sitten ollekaan. Eikä meikkiä.

Lapsethan sitten unohtui aivan kokonaan! Muumipikkarit(toisella violetit ja toisella pinkit), pienemmällä punaiset velourpökät ja puna-valkoraidallinen pikkukummitus lapanen -paita. Toisella iiiihanat 4funky flavoursin pinkki-valkoruudulliset farkut ja valkoinen röyhelöpaita. Toisella kalasukat ja toisella raidalliset.

Koirilla toisella piikkipanta ja toisella nylonpanta. Killi kulkee ihan vaan karvoissaan.

Kiva galluppi!

Viimeksi muokattu:
Rintsikat ja pikkarit melkein koko päivän, nuohosin lattioita, ja tein paremman siivouksen. Nyt on toppi ja farkut. (vapaapäivä)

Lapset vein eskariin ja pk:iin kun oli retkipäivät, pojalla oli päällä pitkäh.t-paita ja verkkarit, tytöllä legginssit ja raitatunika:) Molemmilla oli ulkoillessa välikausivaatteet ja kumpparit.

Miehellä oli vormu ku duunis. Nyt luultavasti on jo uikkareissa kun menivät lasten kanssa uimaan.

En oikeasti ymmärrä mitä tälläsellä kysymyksellä haetaan:D Mutta ei se mtn eka ja vika kerta kun vastaan:D *valivali*

ainii hitto, unohin kertoo millaset kalsarit kaikilla oli...

Tällä hetkellä vaaleanpunainen kylpytakki, kun kävin suihkussa ja en ole jaksanut pukea. Päivällä oli mustat rinsikat+stringit, musta v-aukkoinen paita ja tummansiniset farkut. Asioilla käydessä oli lisäksi sit mustat nahkasaappaat ja musta takki.

Vanha(hko) Lingon&Blåbärin tunika (sinistä, msutaa, valkoista ja vihreää), mustat leggarit, villasukat, rintaliivit.
Kaupassa kun kävin niin päälle nilkkurit (joissa liikaa korkoa. 15 v ehti ottaa ne mukavammat), musta pitkä villakangastakki, musta huopahattu, kaksi koria muonille.

:)

sairaslomalla, yöpaita ja alushousut. tosin tekisi mieli laittaa päälle uudet syysvaatteet joita yhtenä päivänä pystyin tämän kivun kanssa shoppailemaan.. Mutta muotinäytös kovassa kivussa vain miehelle ja koiralle ei nappaa..

siniset farkkuleggarit, vaalea neuletunika jossa on 3/4 hihat. Tytöllä pinkkiä.. jotain? Pitkähihainen paita ja velourhousut. Pojalla samanlaiset housut harmaina ja puhtain paita pinosta. Alusvaatteet ja sukat on jokaisella!

Valkoinen 3/4-hihainen paita jossa mustia palloja. Sen alla pitkä tummanharmaa toppi. Jalassa nyt mustat lökövelourit, hetki sitten oli vielä tummansiniset pillifarkut.

Vauvalla on musta-harmaa-turkoosi body ja turkoosit velourhousut jossa tummanharmaita tähtiä.

6-vuotiaalla on sinivalkoraidallinen välikausiasu ja mustavalkoinen TPS-pipo, punainen t-paita ja punaiset collegehousut. On kamujen kanssa ulkona.

8-vuotiaalla on punaharmaa vk-asu ja sen alla mustat legginsit & musta-lila tunika, partiossa on parhaillaan hän.

Tummansiniset vajaamittaiset housut, alkkarit ja valkoisella pohjalla ja vaaleansinisillä ja tummansinisillä
kuvioilla oleva t- paita.

Tänään himapäivä joten päällä ollut/on mustat olohousut ja musta t-paita pinkeillä kuvioilla(no bra):Dlenkkeillessä mustat tuulihousut,v.punainen takki,valkoinen pipo ja musta/pinkki-pumalenkkarit+v.punaiset hanskat.

Aloitan yläpäästä.
Olkihattu, jossa alaslaskettavat korvukset. Sihvonkihuivi, punanen, laamapaita, jonka päällä rotannahkainen puoliturkki. Säkkikankaiset pitkäthousut. Jaloissa saumasukat ja vaarin monot. Onko OK?

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä