Päivän pahamieliketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jellonaemakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jellonaemakko

Vieras
Annetaan muillekkin pienistä suurista murheista mahollisuus avata fiiliksiä.

Mää alotan:

Pahoitin eilen illalla mieleni kun mies ei oikeen viitsinyt puhelimessa puhua kun katto netistä starttia, vaikka käski soittamaan kun oon hoitanut vauvan iltapuuhat sairaalassa.
(meillä siis ei menny kaikki suunnitelmien mukaan vauvan kaa, mut nyt kun vika alkaa olla korjattu ja normaaliin elämään aletaan siirtyä jäin ekan kerran sairaalaan vauvan luo olemaan)
No, hää oli aamulla tulossa sitten tänne osallistumaan ja oliskin ollu tarpeellista et oisin saanu nukkua vaikka jossain nurkassa hetken, mut oli sitten herätyskellon ja puhelumme jälkene jatkanut unia -ja päin helkkariahan se män. Kävi piipahtamassa sairaalalla, pyysin kolmea tärkeää asiaa tänne viestillä, sain kaksi -ja toinen niistä meni päin vittua. No, ei kerenny olemaan kun sen saatanan hetken, kun kaveri oottaa. No, tästä oli sovittu, mutta olisi voinut oikeasti vittu nousta ylös ajallaan. Ja tuoda mitä tarvitsen, juuri nyt meni rintsikat läpi ja paita on märkä..paitoja on mutta liivejä ei, eikä suojia. *kiukku*

.. ja kesken tän kirjotuksen se kaveri soittaa, että pittääkö mieheni pitää selvinpäin. Sanoisin, että jos haluaa oikeasti alkaa riidellä ja saada naisen suuttumaan, sellanen puhelu kannattaa soittaa kun ukko on ekaks missannu ajan millon on pitänyt olla jossain, sitten ukko unohtaa, kun ei keskity saatana mihinkään ja tee mitään ajallaan ne vähäiset jutut mitä olisi pitänyt tuoda. Ja sen kun höystää usean viikon ressillä kun on äiti ollut väkisin erossa vastasyntyneestä, hoitanut silti kodin ja ruuat synnytyksestä alkaen ja sitten saanut ekan yön harjotella vauvan kaa ilman unta...no, pommi on ihan valmis.

Thanks, tälle päivälle ja sitä on vielä puolet jälellä....

Meillä on nyt pari päivää mietitty,että miten jatketaan.Erotaanko vai..
Rakkautta riittää molemmilla,tilanne nyt vaan on hermoja kiristävä ja stressaava ollut jo pitkään.Lähinnä miehen raha-asioiden takia.Vaikka eihän ne hänen syytään ole jos jotkut eivät osaa tehdä päätöksiä,vaan venyttävät niitä kuukausi kaupalla..ja sitten taas keksivät jotain uutta kivaa jne..
Silti tilanne on vienyt voimat molemmilta.Mies ei haluaisi ,että joutuisin taas pettymään jne..
Vaikeaa,vaikeaa..

Alkuperäinen kirjoittaja häh;23984384:
Miten te lisäännytte tuollaisten lapsellisten vellihousujen kanssa...hohhoijaa... :(

Vähän ihmettelen samaa.

Ja MILLAINEN MIES suunnittelee jotain ryyppybileitä kun on vastasyntynyt lapsi perheessä??

Voimia ap ja muutkin. Minä sanoin eilen miehelle, joka kertoi vihansa kourissa menevänsä ulos ja tappavansa itsensä, että hän tietää minunkin pystyvän siihen. Minulla ei ole pelkoja kuoleman suhteen. Uhkasin siis omalla itsemurhalla miehen itsemurhalla uhkailuun ja syyllistin lasten hylkäämisellä. Hieno perhe.

Ompa ajattelematon mies siulla :(
Luulisi olevan vauva ja perhe tärkeintä. :hug:

Toivottavasti kaikille teille,joilla on paha mieli ja vituttaa tulee myös parempia ja aurinkoisempia päiviä.:hug:

Mulla on pahamieli ja ehkä jopa vitutus siitä,että vanhempi lapsi oli isällään juuri viikon ( mikä oli todella mukavaa ) ja nyt kun tuli kotiin,ei mikään taas suju.
Seinät piirreltiin vahaliiduilla,pikkusiskoa tönitään ja muksitaan ohi mennen ja mä olen paska,kusipää ym mukavaa...
Koska äitin kotona on säännöt...äitin kotona ei saa joka päivä karkkia..äitin kotona ei saa huutamalla ja kiroomalla tahtoaan läpi...

Ja kun tytöltä kysyy miksi on tuhma koko ajan äidille,eikä käyttäydy nätisti on vastaus aina sama.."kyl mä isil käyttäydyn ja isi on sanonut et sulle saa olla tuhma" :(

Välillä vaan alkaa tuntua,et kaipa mä sitten olen niin paska..pitäs kai luovuttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23985772:
Mulla on pahamieli ja ehkä jopa vitutus siitä,että vanhempi lapsi oli isällään juuri viikon ( mikä oli todella mukavaa ) ja nyt kun tuli kotiin,ei mikään taas suju.
Seinät piirreltiin vahaliiduilla,pikkusiskoa tönitään ja muksitaan ohi mennen ja mä olen paska,kusipää ym mukavaa...
Koska äitin kotona on säännöt...äitin kotona ei saa joka päivä karkkia..äitin kotona ei saa huutamalla ja kiroomalla tahtoaan läpi...

Ja kun tytöltä kysyy miksi on tuhma koko ajan äidille,eikä käyttäydy nätisti on vastaus aina sama.."kyl mä isil käyttäydyn ja isi on sanonut et sulle saa olla tuhma" :(

Välillä vaan alkaa tuntua,et kaipa mä sitten olen niin paska..pitäs kai luovuttaa..
Kuulostat masentuneelta.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23985772:

Olen läpikäynyt tuon ja edelleenkin vielä on samaa kun kuopus tulee isältään että mä olen aina se paska ja rahanahne akka joka vie isiparan viimeisetkin rahat elatusmaksuina jotka sitten käytän itseeni ym. paskaa tässä on vuosien varrella kuultu,kestetty ja siedetty niin että meni siinä rytäkässä terveyskin moneksi vuodeksi.Älä anna periksi *hali*

No hei,onhan sillä miehelläkin varmasti ollut stressiä ja isyys pelottaa häntäkin. Anna miehen mennä juhlimaan kaverin kanssa,hän on sen ansainnut :heart:

Tai sit ei. Voimia ap:lle!

Mulla on paha mieli, kun en voi tehdä mitään. Mies joutuu hoitamaan kaiken yksin. En voi ottaa lapsia syliin. 10kk roikkuu kintuissa ja itkee syliin, enkä mä voi nostaa sitä. Siitä tulee tosi paha mieli.

Olen läpikäynyt tuon ja edelleenkin vielä on samaa kun kuopus tulee isältään että mä olen aina se paska ja rahanahne akka joka vie isiparan viimeisetkin rahat elatusmaksuina jotka sitten käytän itseeni ym. paskaa tässä on vuosien varrella kuultu,kestetty ja siedetty niin että meni siinä rytäkässä terveyskin moneksi vuodeksi.Älä anna periksi *hali*

Mäkin vien lapsen isän rahat vaikka herra ei kyl maksa mulle itse tällä hetkellä euroakaan? :D
Mä olen onnellinen,että olen tosta miehestä päässyt eroon,mutta haluaisin,että miehellä pysyis hyvät ja läheiset välit tyttäreensä...
Ei vaan ole mukavaa,et siellä entinen anoppi ja lapsen isä kannustavat lasta haukkumaan mua ja olemaan mulle oikea " paukapää" :D
Kaipa nuo saisivat jotain nautintoa,kun vaan löisin hanskat tiskiin ja antaisin olla..luovuttaisin.Harmi,et mul on liian kova pää..en oo luovuttaja sorttia!

Ikävä kuulla aina että joku muukin kokee samaa helvettiä..ja samlla lohduttaa kun kuulee,että joku on selvinnyt siitä.
Kiitos :)

[QUOTE="ykkönen";23985984]Miks et voi tehdä mitään tai nostaa?[/QUOTE]

Olin perjantaina nivustyräleikkauksessa.
Kävellä pystyn, joskin tosi hitaasti. Tyräportti suljettiin muoviverkolla ja sen verkon täytyy antaa rauhassa kinnittyä kunnolla. Siksi on nostokielto vielä monta viikkoa :( Muuten on kyllä hyvä mieli. Mä tykkään liikkua ja syödä paljon ja hyvin. Niistä kumpikaan ei ole ollut mahdollista pitkään aikaan ja siksi oli kiva päästä leikkuriin. Kunhan nyt vaan menisi aika äkkiä ja parantuisin kokonaan.

Mun on paha mieli, kun naapurin rouva oli kylillä juoruillut etten ulkoilisi vauvan kanssa. Eipä me samaan aikaan heidän kanssa ulkoillakaan. Meidän 6 kk kun nukkuu vielä silloin kun heidän nicopetterinsä on jo hiekkalaatikolla. Eikä kaiketi noin pikkuista viedä hiekkalaatikolle 2-5-vuotiaiden joukkoon.

Pitää varmaan huomenna mennä soittamaan ovikelloa ja kertomaan, me lähdemme nyt ulkoilemaan, sori nyt vaan jos teidän nicopetteri heräsi päiväunilta.

Yhteistyössä