Sain eilen käytyä lasten kanssa ylimääräiset tavarat läpi ja tänään olen väsännyt niistä paketteja, niitä tarvitseville!
Kyllä oli lapset innoissaan, kun saivat auttaa toisia lapsia lahjoittamalla ylimääräiset lelunsa pois.
:heart:
KIITOS kaikille, ketkä otitte minuun yhteyttä! Valitettavasti ihan kaikille ei pakettia riittänyt, mutta toivottavasti saatte ne joltakin toiselta. :xmas:
Hyvää joulunodotusta kaikille! :xmas:
Kyllä oli lapset innoissaan, kun saivat auttaa toisia lapsia lahjoittamalla ylimääräiset lelunsa pois.
KIITOS kaikille, ketkä otitte minuun yhteyttä! Valitettavasti ihan kaikille ei pakettia riittänyt, mutta toivottavasti saatte ne joltakin toiselta. :xmas:
Hyvää joulunodotusta kaikille! :xmas: