Päivän hyvätyö tehty! :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Sain eilen käytyä lasten kanssa ylimääräiset tavarat läpi ja tänään olen väsännyt niistä paketteja, niitä tarvitseville! :D

Kyllä oli lapset innoissaan, kun saivat auttaa toisia lapsia lahjoittamalla ylimääräiset lelunsa pois. :D :heart:

KIITOS kaikille, ketkä otitte minuun yhteyttä! Valitettavasti ihan kaikille ei pakettia riittänyt, mutta toivottavasti saatte ne joltakin toiselta. :xmas:

Hyvää joulunodotusta kaikille! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja olet oikea jouluenkeli½:
Upeaa!

Saako vähän udella, että minkälaisia leluja laitoit pakettiin ja paljonko itse köyhdyit postikulujen muodossa?

Pääasiassa lähti pehmoja ja kirjoja, myös joitakin kovia leluja. En oo vielä vieny paketteja postiin, joten en tiedä mitä postareihin menee. Osa paketin saajista on luvannut postareissa tulla vastaan, joten tuskin älyttömästi "köyhdyn". :xmas:
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä