Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mua taas kirpasi tuo uutinen.
Toivottavasti jotain on vielä tehtävissä.
Anteex. Olen ollut töissä, niin en ole vilkaissutkaan koko päivänä palstaa.
Niin kirpaisi minuakin. Kuvataide on minulle hyvin tärkeä harrastus.
Anteex. Olen ollut töissä, niin en ole vilkaissutkaan koko päivänä palstaa.
No saat anteeks tän kerranmutta olishan sitä voinut selata muutaman sivun taaksepäin ja katsoa mitä täällä tänään on puhuttu. kuten nykäsen juttukin,ties montako alotusta siitäkin on.
Mulle ei ja yllätyin kun tuli tosi paha mieli tuosta.![]()
Pystyyköhän ne tekemään sille mitään enää? Saako entiselleen?
Mikä Nykäsen juttu? Älkää nyt sanoko, että se on taas tyrinyt? Eih. Sillä kun meni jo hyvin.
Sitä parhaillaan pohditaan...
Mikä Nykäsen juttu? Älkää nyt sanoko, että se on taas tyrinyt? Eih. Sillä kun meni jo hyvin.
ryyppy ja ero mutta tonkikaa sivuja taaksepäin ni löytyy aloituksia.
Voi vittu, minä kun uskoin jo siihen. Anteeksi kiroilu.
Voi vittu, minä kun uskoin jo siihen. Anteeksi kiroilu.