Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sss:missäs olet Nibbler ollut kun ei ole viikoihin näkynyt??
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja sss:missäs olet Nibbler ollut kun ei ole viikoihin näkynyt??
olenhan mä täällä ollu
muuttohommia olu niin paljon että kauheesti ei oo kerenny palstailla... ja nykyään tietsikkaki on eri osoitteessa ku mä ite
töissä parhaillani kirjottelen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja sss:missäs olet Nibbler ollut kun ei ole viikoihin näkynyt??
olenhan mä täällä ollu
muuttohommia olu niin paljon että kauheesti ei oo kerenny palstailla... ja nykyään tietsikkaki on eri osoitteessa ku mä ite
ei vaan sitten ole osuttu samaan aikaan.. utelen lisää Ositteko oman talon ja miten sen lainan kaa kävi. kuka takas?
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja sss:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja sss:missäs olet Nibbler ollut kun ei ole viikoihin näkynyt??
olenhan mä täällä ollu
ei vaan sitten ole osuttu samaan aikaan.. utelen lisää Ositteko oman talon ja miten sen lainan kaa kävi. kuka takas?
joo ostettiin rivari, neljä huonetta ja keittiö, siitä oon postannu joitain kuvia tänne... saatiin laina ja vanhemmat takas![]()
ensinhän ne ei ollu halukkaita siellä mun puolella, mutta sitten me löydettiin halvempi ja isompi kämppä, joka oli siis niin hyvä hinta laatu suhteinen niin vanhemmat tajus että se olis tyhmää olla ostamatta sitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja sss:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja sss:missäs olet Nibbler ollut kun ei ole viikoihin näkynyt??
olenhan mä täällä ollu
joo ostettiin rivari, neljä huonetta ja keittiö, siitä oon postannu joitain kuvia tänne... saatiin laina ja vanhemmat takas![]()
ensinhän ne ei ollu halukkaita siellä mun puolella, mutta sitten me löydettiin halvempi ja isompi kämppä, joka oli siis niin hyvä hinta laatu suhteinen niin vanhemmat tajus että se olis tyhmää olla ostamatta sitä![]()
Onnea uuteen kotiin.