Päivän rytmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Millainen on sinun normaalin päivän ohjelma?

Monelta heräät, oletko torkuttaja vai pomppaatko salamana ylös. Miten päivän ohjelma heräämisestä etenee?

Yleensä nousen viideltä, puolikuusi juoksulenkille.Aamukahvit, aamupala. Eskarilainen ja hoitolainen hoitoihinsa klo 8. Sitten kotiin tekemään kotihommat ym.Eskarilainen ja hoitolainen haettava kotiin klo 12. Ulkoilua. Koululaiset kotiutuu. Puoliso kotiutuu. Lapset nukkumaan klo 20 ja itse kun väsyttää.
Ruokailut klo 11, 14, 16 ja 19.
Pissi ja kakkatauot millon siltä tuntuu.

Herään klo. 6-7. Herään heti. Lapsille aamupalan teko, aamupesut, päivävaatteet päälle. Sitten kauppaan tai muuta kotihommia. Ruoan valmistus, siivousta pitkin päivää. Lounas. Pienemmän päikkärit puoliltapäivin. Välipala. Ulkoilua/lasten viihdyttämistä. Ruoan valmistus. Iltaruoka klo. 16 noin. Pikkukakkonen. Iltapesut, iltapala. Lapset nukkumaan klo. 20. Sitten istun vähän aikaa sohvalla, nukkumaan klo.21.30 viimeistään.

Herätys 5.45, nousen heti. Suihku ja aamupala itselle ja lapsille. Koululaisten valmistelemista kouluun lähtöön, 7.30 kuopus eskariin. 8.00 töissä. 16.30 haku eskarista, kaupan kautta kotiin klo 17. Välipalaa. Ruoanlaittoa, ruoka n. klo 19. Lapset nukkumaan n. klo 20.30, istun koneella tai katson telkkaria ja nukkumaan n. klo 22. Toisina iltoina on lasten kuskaamista harrastuksiin, välillä ollaan vain kotona.

Herätys 6.30
Puurokattila päälle, illalla laitoin valmmiksi kattilaan.
Suihku. Herätän lapset 6.45
Lähtö 7.30 autolla vien lapset, ja itse menen bussilla töihin...jätän auton bussipysäkin viereen parkkiin

6:20 herätys, torkuta joskus 1-3 kertaa..tänä syksynä väsyttänyt ihmeen paljon. lapset hereille, aamupalat, vaatteet ym.
Koululaiset kouluun ja pienempien kanssa ulkoilua, siivoilua, ruoan tekoa, kaupassa käyntiä jos tarvii.
11 aikaan ruoka sit pienimmät päiväunille, siivoilua taas tai lapsen kanssa jotain pelaamista, piirretyn katsomista.
13 aikaan pienemmät herää, isommat tuleekoulusta, läksyjen tekoa, välipalaa, leikkimistä tai ulkoilua ja ruoa tekoa jos ei isoa ruokaa aamulla tehty.
16 aikaan ruoka, pikkukakkonen ja leikkiä tai ulkoilua.
19 maissa iltapala, pesut/ kylvyt ja pienempien nukutus.
Itse syön yleensä kun pienet jo nukkumas ja isommat nukkuun, teeveen katselua.
Nukkuun itse 21-24..

Yhteistyössä