U
Uusavuton kotiäiti
Vieras
Mun ikänsä kotihoidossa olleet lapset (2v ja 4v) on juuri aloittaneet kerhon ja mä en yhtään tiedä kuinka paljon niille pitää aamulla pukea päälle kun ulkoilevat 8-9.30. Lämmintä on luvattu noin 3-4 astetta. Joko niille voi panna toppaa päälle ettei tarvii sitten niin paljon alle vaatetta, vai kuinka monta kerrosta olette laittaneet esim. välikausipuvun alle? Tuntuu ettei kaksi kerrosta riitä, eikä mulla ole juuri nyt mitään hajua missä meidän villapuvut on viime talven jäljiltä.
Voi elämä kun oon taas kerran ajoissa liikkeellä tän asian kanssa.. Ja tiedän että tyhmiä kyselen jonkun mielestä, mut me ei olla oikeesti koskaan ulkoiltu noin aikaisin kun on vielä yökosteutta ja toisaalta aina on pystynyt hakea kotoo lisää vaatetta jos on palellu niin ei oo tarvinnu niin tarkkaan näitä miettiä.
Voi elämä kun oon taas kerran ajoissa liikkeellä tän asian kanssa.. Ja tiedän että tyhmiä kyselen jonkun mielestä, mut me ei olla oikeesti koskaan ulkoiltu noin aikaisin kun on vielä yökosteutta ja toisaalta aina on pystynyt hakea kotoo lisää vaatetta jos on palellu niin ei oo tarvinnu niin tarkkaan näitä miettiä.