päiväkoti vs kerhot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miet

Vieras
elis meillä on 5.5vuotias päiväkodissa kokopäiväsenä joka päivä( suositeltiin sitä hoitomuotoa, kun tuota adhd-epäilystä on) ja sitten 3 vuotias ei päässyt kerhoon niin ottivat päiväkodin puolella 2x viikossa (kotona 1vuotiaan kanssa olen minä) tilanne on vain tämä että 3 vuotiaan ryhmässä kaikki on pienenpiä reilut 1v-2.5vuotiata. hoitajat sanoivat että harmittaa kun meidän poika jää leikeistä sivuun kun muut lapset ei osaa ottaa leikkiin kun ei ole jokapäivä päiväkodissa ja oma poika on aikas ujokin.
nyt ollaan muuttamassa ja päiväkoti vaihtuu pakostakin. mietin vain että pitäskö mun hakea tuota 3 vuotiastakin jokapäiväiseksi, puolipäiväseksi ja sitten vanhempi ois koko päivän ( 9-15) joutuuhan siinä ravaamaan ees sun taas mutta jotenkin pistää minua vastaan et kumpikin ois hoidossa 9-15 joka päivä... voi että voi olla hankalaa tämäkin. kotona tuo 3vee on ollut ennestään ja kaipaa kyllä jo kaveria kovasti...

no siinähän se ongelma onkin, kun 3v leikkii vaan itekseen päiväkodissa kun on 2päivää viikko. tässä päiväkodissa oli ainakin vain vaihtoehtoina et jokapäivä / 2kertaa viikkoon

Yhteistyössä