Päiväkodista soittivat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttävää

Vieras
Päiväkodista soittivat hakemaan lapsen pois, kun on kuulemma vesirokko. Jonkun näppylän olivat jossain nähneet. Sanoin ettei voi olla vesirokkoa kun meillä on rokote. Tunnin päästä soittivat uudestaan että on se nyt vesirokko kun oli tullut toinen näppylä... :headwall: Sanoin uudestaan että meillä on siis se ROKOTE!!! Vänkäsivät vaan. Taitavat hoitajat haluta jouluostoksille ja keksivät siksi tämmösiä "epidemioita".

Vai luulet että hoitajat ovat soittaneet hakemaan päiväkodin jokaisen lapsen jotta pääsevät ostoksille?? Oikeasti?? SALALIITTO!!! *panic*
Mikään rokote ei ole satavarma, kai sinä nyt ilmeisen älykkäänä ihmisenä sen tiedät.

No aika epätodennäköistä se silti on saada mitään vesirokkoa. Ja kun lapsella ei edes ollut kuumetta niin miksi se olisi pitänyt hakea kesken päivän pois? En mä voi asiakkaalle sanoa kesken työpäivän että nyt sillä lapsella EHKÄ on joku näppylä, joudun poistumaan...

[QUOTE="aloittaja";22630795]No aika epätodennäköistä se silti on saada mitään vesirokkoa. Ja kun lapsella ei edes ollut kuumetta niin miksi se olisi pitänyt hakea kesken päivän pois? En mä voi asiakkaalle sanoa kesken työpäivän että nyt sillä lapsella EHKÄ on joku näppylä, joudun poistumaan...[/QUOTE]

Hmm. meidän lapsella vesirokko ei nostanut kuumetta ollenkaan, vaikka näppylöitä oli satoja.
Mutta en todellakaan olisi vienyt hoitoon "koska ei ollut kuumetta".

[QUOTE="aloittaja";22630795]No aika epätodennäköistä se silti on saada mitään vesirokkoa. Ja kun lapsella ei edes ollut kuumetta niin miksi se olisi pitänyt hakea kesken päivän pois? En mä voi asiakkaalle sanoa kesken työpäivän että nyt sillä lapsella EHKÄ on joku näppylä, joudun poistumaan...[/QUOTE]

Ei ollut meidän rokotetulla pojallakaan kuumetta, kun vesirokon sairasti.

Kun päiväkodista soitetaan ja sanotaan että lapsi on sairastunut, niin lapsi haetaan kotiin. Tottakai.

No mutta siinä tapauksessa sinun täytyy hommata joku muu hakemaan sairas lapsesi pois tarhasta. Tarha ei ole tarkoitettu sairaille lapsille vaan on vanhemman tehtävä hommata lapselle hoitaja jos ei itse pysty olemaan pois töistä.

No, hain lapsen ihan normaalisti kun työpäiväni päättyi. Siellä se leikki reippaana ja nää "näppylät" oli jotain mitä lie ihon punerrusta. Yritti se hoitaja mulle niitä näyttää, taisi olla ihan peräti 2 kpl. Kyllä mulle jäi tuosta se kuva että iltavuorolainen halusi vaan ajoissa kotiin, meidän lapsi kun on yleensä viimeisten joukossa haettu.

[QUOTE="aloittaja";22630857]No, hain lapsen ihan normaalisti kun työpäiväni päättyi. Siellä se leikki reippaana ja nää "näppylät" oli jotain mitä lie ihon punerrusta. Yritti se hoitaja mulle niitä näyttää, taisi olla ihan peräti 2 kpl. Kyllä mulle jäi tuosta se kuva että iltavuorolainen halusi vaan ajoissa kotiin, meidän lapsi kun on yleensä viimeisten joukossa haettu.[/QUOTE]

Tästä sun kirjoituksesta tulee semmoinen olo, että Taidat olla niitä vanhempia joille työtärkeintä ja suppo peppuun jos vähän lämpöä ja väsyny lapsi..

[QUOTE="aloittaja";22630857]No, hain lapsen ihan normaalisti kun työpäiväni päättyi. Siellä se leikki reippaana ja nää "näppylät" oli jotain mitä lie ihon punerrusta. Yritti se hoitaja mulle niitä näyttää, taisi olla ihan peräti 2 kpl. Kyllä mulle jäi tuosta se kuva että iltavuorolainen halusi vaan ajoissa kotiin, meidän lapsi kun on yleensä viimeisten joukossa haettu.[/QUOTE]

Niivvarmaan joo.

Päikyn tädit on kaikki salaliitossa ja lusmuja työtävieroksuvia jotka ihan pakosta hoitaa meidän kullannuppuja.

Mä en käsitä, minkälaisissa hoitopaikossa te suurimmaksi osaksi lapsianne hoidatatte, kun ainakin meillä on aina olleet ammattitaitoiset, iloiset, ihanat ja kullanarvoiset hoitajat.
Koskaan ei turhasta huolesta ole ilmoitettu ja aina oltu asiallisia ja ystävällisiä.
Ammattiataitoisia hoitajia.

Käännäs toisinpäin, sun lapses altistuis päikyssä vesirokolle ja hoitajat eivät ilmoittaisikaan mahdollisesta vesirokosta tän näppyjä saaneen lapsen vanhemmille. Poru nousis, veikkaan. Kun ammattitaidottomat hoitajat eivät vaivaudu ilmoittamaan ja meidän JuscaJanicaMarjaada saa nyt sitten taudin. Kiva kiva.

Ja ne näppylät noudee usein eka, sitten vasta tulee kuume jos on tullakseen.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22630903]Tästä sun kirjoituksesta tulee semmoinen olo, että Taidat olla niitä vanhempia joille työtärkeintä ja suppo peppuun jos vähän lämpöä ja väsyny lapsi..[/QUOTE]

Juu munkin hoitaja jäi ilmeisesti haavi auki jo puhelimessa kun soitti että lapsi on vissiin kipee, että itkee ja valittaa vatsaansa. Sanoin että olen siellä tunnin päästä. Sen verran menee työmatkaan. Sanoi sitten että onpa kiva kun itse tulee hakemaan, että useimmat äidit soittaa mummolle tms. hakemaan lapsi sairaana pois hoidosta. No minäpä uskon tätiä että osaa katsoa onko lapsi sairas vai, ja tilasin siinä matkalla jo tytölle yksityisen lääkärinkin valmiiksi. Ei meidän lapsi turhaan itke vatsakipua.

Mun kaverin perheessä on rokotetut lapset ja kuinkas ollakaan, molemmat muksut sairastuivat vesirokkoon Itsenäisyyspäivänä. Että joo, se rokotehan on kaikkivoipa, tuuditaudu ap siihen ja vänkää vaan vastaan.

tiesitkö muuten että jos et hae sairasta lasta tarhasta niin sossut kyllä hakee... Jos tarhan hoitajat katsovat että lapsi on kipeä se PITÄÄ hakea sieltä pois, joko sinä haet tai joku tuttu hakee tai sitten sossut

tiesitkö muuten että jos et hae sairasta lasta tarhasta niin sossut kyllä hakee... Jos tarhan hoitajat katsovat että lapsi on kipeä se PITÄÄ hakea sieltä pois, joko sinä haet tai joku tuttu hakee tai sitten sossut

No höpö höpö mitkään sossut tulee hakemaan lasta, älä nyt naurata! Kolmen aikaan mulle soittivat ja mä hain lapsen viideltä, siinä ajassako ois sossu ehtinyt paikalle?

Sossut hakevat lapsen jos lasta ei haeta lainkaan! Sossut eivät hae sen vuoksi että kukaan ei hae sairasta pariin tuntiin, niillä kun sattuu olemaan vähän kiireellisempiäkin hommia. Ei päiväkodissa oleteta että jokainen pystyy sairaan lapsen haun hoitamaan vartissa.

Meilläkin tuli viime keväänä tuollainen väärä hälytys, kun pojalle oli atooppisen ihottuman ja hikoilun yhdistelmänä tullut selkään ja käsiin punaisia näppyjä, joita luulivat vesirokoksi. Sanoin sitten että vesirokko on jo vuosi sitten sairastettu, ja en tule hakemaan jos ei ole kuumeinen, koska olen niitä näppyjä nähnyt ennenkin hänellä.
Ja sama tilanne muuten, lapsen hakuaika 19.30 eli viimeisimpiä lapsia päikyssä :/

[QUOTE="aloittaja";22630967]No höpö höpö mitkään sossut tulee hakemaan lasta, älä nyt naurata! Kolmen aikaan mulle soittivat ja mä hain lapsen viideltä, siinä ajassako ois sossu ehtinyt paikalle?[/QUOTE]

tarkoitin että jos sanot niille että et tule lastasi hakemaan. Tottakai ne voi tunnin tai parikin odottaa jos oot vaikka jossain reissussa tai et muusta syystä heti pääse.

Meilläkin tuli viime keväänä tuollainen väärä hälytys, kun pojalle oli atooppisen ihottuman ja hikoilun yhdistelmänä tullut selkään ja käsiin punaisia näppyjä, joita luulivat vesirokoksi. Sanoin sitten että vesirokko on jo vuosi sitten sairastettu, ja en tule hakemaan jos ei ole kuumeinen, koska olen niitä näppyjä nähnyt ennenkin hänellä.
Ja sama tilanne muuten, lapsen hakuaika 19.30 eli viimeisimpiä lapsia päikyssä :/

Olen monta kertaa huomannut että hoitajat suhtautuu aika nuivasti kun haen lasta. Useinhan tuo on viimeinen jota haetaan, mutta minkäs mä työajoilleni voin. Joskus vielä sattuu että on ruuhkaa niin en ole just tasan 17 siinä päiväkodin pihassa. Sitten tyrkkäävät lapsen mulle siitä portilta ja marssivat itse mielenosoituksellisesti samalla portinavauksella ulos. Eli kyllä varmaan oli tarkoitus päästä vaan vähän aikasmmin töistä tälläkin kertaa.

[QUOTE="aloittaja";22631548]Olen monta kertaa huomannut että hoitajat suhtautuu aika nuivasti kun haen lasta. Useinhan tuo on viimeinen jota haetaan, mutta minkäs mä työajoilleni voin. Joskus vielä sattuu että on ruuhkaa niin en ole just tasan 17 siinä päiväkodin pihassa. Sitten tyrkkäävät lapsen mulle siitä portilta ja marssivat itse mielenosoituksellisesti samalla portinavauksella ulos. Eli kyllä varmaan oli tarkoitus päästä vaan vähän aikasmmin töistä tälläkin kertaa.[/QUOTE]

Ne päikyn hoitajatkaan kun ei asu siel päiväkodilla.. :xmas: Ne on siel duunis ja ehkä niilläki on lapsia haettavana hoidosta. Ketää kiinnosta olla yliaikaa duunis.

Yhteistyössä