V
"vieras"
Vieras
Tyttö 3 v aloitti päiväkodissa elokuun alussa. Samalla aloitti myös toinen tyttö, sanotaan vaikka Anna. Tuota Annaa taidetaan kiusata. Lähinnä niin, ettei oteta mukaan leikkeihin. Oma tyttöni sanoo, ettei Anna halua leikkiä heidän kanssaan, Anna haluaa leikkiä yksin. Mutta tänään, kun hain tyttöni ja oltiin portista menossa ulos, niin kuulin muiden tyttöjen sanovan Annalle, että mene pois, me ei leikitä sun kanssa. Joten en varmasti tiedä, pitääkö paikkansa, että Anna haluaa leikkiä yksin, luultavasti ainakin väliin haluaisi leikkiä muiden kanssa.
Annaa käy sääliksi ja olen yrittänyt tytölleni sanoa, että kaikkien kanssa leikitään, ottakaa Anna mukaan, mutta vastaus on, että Anna haluaa leikkiä yksin. Puhunko asiasta hoitajille vai onko tämä asioihin sekaantumista ja asia ei minulle kuulu? En tiedä, paljonko hoitajat asiasta tietävät ja koittavat korjata tilannetta.
Annaa käy sääliksi ja olen yrittänyt tytölleni sanoa, että kaikkien kanssa leikitään, ottakaa Anna mukaan, mutta vastaus on, että Anna haluaa leikkiä yksin. Puhunko asiasta hoitajille vai onko tämä asioihin sekaantumista ja asia ei minulle kuulu? En tiedä, paljonko hoitajat asiasta tietävät ja koittavat korjata tilannetta.