H
"hoitaja"
Vieras
En kyllä haluaisi pilata kenenkään hoitolapsen rattaita vaikka pää olisi pölkyllä. Sen jälkeen se nimittäin ainakin on 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ne saa sotkeentua tarhassa, jos kerran et ole vienyt niitä sinne käyttöä varten. Vai annoitko luvan käyttää oman lapsesi kuljetuksiin? Älä anna, jos kerran päiväkodilla on omiakin rattaita.