No en mä kyllä ymmärrä ihan tätäkään, kyllä nyt luulis aikuisten keksivän keinon millä sieltä tulee pää asiassa vain ne omat kamat.
Voin taata, että jos useammin olisi saman vanhemman toimesta viety meidän muksun kamoja, niin kyllä asiasta huomauttaisin, enkä ehkä edes ihan kaunein sanankääntein :/
Voin taata, että jos useammin olisi saman vanhemman toimesta viety meidän muksun kamoja, niin kyllä asiasta huomauttaisin, enkä ehkä edes ihan kaunein sanankääntein :/
Alkuperäinen kirjoittaja pistä lappu;27239964:Mun mies on sellainen, että sillä ei tosiaan ole hajuakaan muksun vaatteista. Ja mies hakee meillä lapsen perjantaisiin hoidosta eli kerää hänen kaikki tavaransa pestäväksi. Musta tuntuu, että se kerää vaan lapsen lokerikosta ja sen läheisyydestä kaiken, mikä irti lähtee... Minä sit katon kotona läpi ja hyvin usein siellä on housuja sun muita, jotka ei tosiaan oo meidän lapsen... Tai puolet tavaroista on jäänyt päiväkotiin... Ja tottakai palautetaan kaikki päiväkotiin, mikä ei oo meidän, mutta siis vahinkoja sattuu!