Päiväködissa kodonnut lelu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IKÄVÄÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en mä kyllä ymmärrä ihan tätäkään, kyllä nyt luulis aikuisten keksivän keinon millä sieltä tulee pää asiassa vain ne omat kamat.
Voin taata, että jos useammin olisi saman vanhemman toimesta viety meidän muksun kamoja, niin kyllä asiasta huomauttaisin, enkä ehkä edes ihan kaunein sanankääntein :/

Alkuperäinen kirjoittaja pistä lappu;27239964:
Mun mies on sellainen, että sillä ei tosiaan ole hajuakaan muksun vaatteista. Ja mies hakee meillä lapsen perjantaisiin hoidosta eli kerää hänen kaikki tavaransa pestäväksi. Musta tuntuu, että se kerää vaan lapsen lokerikosta ja sen läheisyydestä kaiken, mikä irti lähtee... Minä sit katon kotona läpi ja hyvin usein siellä on housuja sun muita, jotka ei tosiaan oo meidän lapsen... Tai puolet tavaroista on jäänyt päiväkotiin... Ja tottakai palautetaan kaikki päiväkotiin, mikä ei oo meidän, mutta siis vahinkoja sattuu!

Alkuperäinen kirjoittaja pistä lappu;27239964:
Mun mies on sellainen, että sillä ei tosiaan ole hajuakaan muksun vaatteista. Ja mies hakee meillä lapsen perjantaisiin hoidosta eli kerää hänen kaikki tavaransa pestäväksi. Musta tuntuu, että se kerää vaan lapsen lokerikosta ja sen läheisyydestä kaiken, mikä irti lähtee... Minä sit katon kotona läpi ja hyvin usein siellä on housuja sun muita, jotka ei tosiaan oo meidän lapsen... Tai puolet tavaroista on jäänyt päiväkotiin... Ja tottakai palautetaan kaikki päiväkotiin, mikä ei oo meidän, mutta siis vahinkoja sattuu!

Sano miehellesi, että ottaa vain teidän lapsen vaatteet. Kai se lukea osaa, jos ei muuten vaatteita tunnista. Vai eikö niitä ole nimikoitu?

no kyllä ärsyttäis jos toistuvasti olis saman lapsen vanhempi vieny meidän lapsen vaatteita. Kiva olis usein huomata, että esim ulkohousut on kadonnu, kun olis aika kävellä lapsen kanssa kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja harmittaa myös;27239706:
Minä korostan vanhempien vastuuta. Eikö vanhemmat tiedä, mitä leluja tai vaatteita lapsillansa on? Eikä sillä, vaikka eivät tietäisi, mutta että kehtaavat viedä nimikoituja leluja ja vaatteita kotiin, siis joissa on jonkun muun kuin sen oman ristopetterin nimi. Toisaalta taas en tässä nyky-yhteiskunnassa jaksa enää ihmetellä, ehkä enemmän tapa kuin poikkeus, että voi viedä toisen omaa.

Joskus vaatteet on pakko viedä kotiin asti. Aina ei tiedä, onko ristopetterille puettu mikkountamon välihousut. Ei sitä lasta viitsi alkaa riisumaan, jos suoraan ulkoa haetaan.

On muuten raivostuttavaa olla aina etsimässä niitä tavaroita. Meillä, jos ei löydy omasta lokerosta, niin pitää vaan käydä kaikki muut läpi, niin ennen pitkää tärppää aina. Yhdet kurahousut on jääneet löytymättä. Tuntuu, ettei henkilökunta ole saanut ulos ja sisään siirtymisiä lainkaan toimimaan kesän jälkeen.

Yhteistyössä