A
akava
Vieras
Niitä lapsiakaan ei ole siellä vakuutettu(paitsi eskarit), niin ei siis todellakaan hanskojakaan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja kukas sen sikahintaisen vakuutuksen maksaa? Sinäkö?
Alkuperäinen kirjoittaja niiinpä;29906086:Kaikkihan me se maksetaan; verovaroillahan noi kunnalliset palvelut pyörii.
Ja kukas sen sikahintaisen vakuutuksen maksaa? Sinäkö?
Niitä lapsiakaan ei ole siellä vakuutettu(paitsi eskarit), niin ei siis todellakaan hanskojakaan..
No siis todellakin pitäisi lastenkin olla vakuutetut ja niin olen myös käsittänyt, että on. Eikö lapset sitten muka ole vakuutettuja esim. tapaturmien varalle?
Tottakai on kun kaikki vanhemmat uusisivat lastensa haalarit sitä kautta jos sellainen tulisi.
Jos niissä on (niinkuin kuuluisi olla) nimikoituna lapsen nimi, niin eiköhän ne palaudu omistajalleen.
Jos taas nimikointi puuttuu niin se on sitten vaan voi voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Älytöntä;29906270:Tän on pakko olla provo. Koska jos miettii hanskojen hintoja, niin eihän tällaista ongelmaa voi olla. Kaikkein kalleimmat vedenkestävät hanskat mitä minä tiedän maksaa jotain 35e, enkä itse kyllä koskaan laittaisi hanskoihin sellaista rahaa. Ap sanoi että hanskat piti laittaa kurahanskojen alle, eli eivät voi olla vedenkestävät. Missä päin on vielä niin kylmä, että tarvitaan kurahanskat ja jotain sinne alle? Ja mitkä ihmeen hanskat voi olla kyseessä, joihin ei muka ole varaa?Minun tietääkseni kurahanskojen alle laitetaan sormikkaat tai lapaset, jotka maksaa kaupassa sen 5e.
Tottakai pitäs korvata. Samaten jos naapurin Ville vetää teidän Kallea kuokkaan päiväkodin pihalla, päiväkodin pitäisi korvata. Tai jos naapurin Villen isä pakittaa päin teidän autoa päiväkodin pihalla, päiväkodin tulisi se korvata. Päiväkodin korvattavaksi pitäisi saada myös se, että päiväkodin yli lentävä lokki paskoo teidän Kallen pipon päälle. Tai jos itse myöhästyt töistä siksi, että päiväkodilta työpaikalle on ruuhkaa.