M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:No mun lapsen ryhmässä on yksi keliaakikko ja pari laktoosi-intoleranttia. Yritän aina esim. synttäripäivänä viedä sellaista, mitä kaikki voi syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja aina sama:jos haluut, että kaikille olisi jotain vietävää, niin jo saa kantaa sapuskaa päiväkotiin. Mä vien mitä haluan, sillä periaatteella, että joka ei voi sitä syödä niin syököön omia eväitään.
Siis joku lakto-gluteiiniton-pähkinäallergia
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja qwer:No mun lapsen ryhmässä on yksi keliaakikko ja pari laktoosi-intoleranttia. Yritän aina esim. synttäripäivänä viedä sellaista, mitä kaikki voi syödä.
Kyllä mäki vien synttäripäivänä sellasta mitä kaikki voi syödä, mut tollasessa mihin useempi vie niin aina siellä on jotain mitä ne allergikotkin voi syödä. Siks en näissä jaksa ajatella allergikkoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Onhan noita paljon juttuja, jotka sopii kaikille...meillä poika vei pikkuporkkanoita...
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Onhan noita paljon juttuja, jotka sopii kaikille...meillä poika vei pikkuporkkanoita...
Porkkana ei ainakaan ole sellainen....meillä tyttö tulee kipeäksi porkkanoista