Päiväkodin lahjoista - taas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amatööri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amatööri

Vieras
Auttakaas kokeneemmat, mä olen ihan amatööri näissä jutuissa kun on kysymys ekan lapsen ekasta tarhakauden päätöksestä.. Eli mitä lahjaksi?!

Päiväkoti on pieni, vaan n. 20 lasta koko talossa. Ongelma on se, että hoitajia on epämääräinen määrä.. Muutama vakiotyyppi, jotka olleet alusta asti ja päivästä toiseen, sitten muutama sijainen ja sijaisen sijainen, jotka olleet nyt loppukeväästä ja joiden nimiä en edes tiedä, en ole heitä tavannut.

Noille vakkarihoitajille olisi kiva ostaa jotain omaa, mutta se sitten sulkisi ne sijaiset pois - joka ei nyt kuitenkaan ole tarkoitus. Eli yhteinen lahja on varmaan ainoa mahdollisuus.. Jotain syötävää?

Lapsi jää vasta juhannuksesta lomalle, onko huono idea jos silloin vien itse leipomani kakun hoitajille..? Tuntuu, että sillä olisin nähnyt vähän enemmän vaivaa kun minkään valmiin keksi- tai karkkipurkin viemisellä..

Lisättäköön vielä, että lapsi on vasta 1v 10kk, ei siis osaa itse askarrella omia kortteja hoitajille. Ja omahoitajia ei kyseisessä päiväkodissa ole, kaikki hoitaa kaikkia. :)

Apuja, anyone?

Yhteistyössä