K
kyllä kiehuu
Vieras
ei kyllä onnistu mun kanssa,ellei ole näyttää lakipykälää mulle että hänellä on valta tässä asiassa. mieheni joutui sairaalaan, minä oon ihan pienen vauvan kanssa kotona (joo ja tämän ketjun tarkoitus ei ole kauhistella sitä kun vanhempi lapsi on hoidossa), sovin äitini kanssa että äiti vie aamulla pojan ja tuo iltapäivällä kotia. niin hoitja sitten soitti tänään että päiväkodin johtaja on sanonut että vanhempien pitää hakea!!! se on pakko. että varahakija voi hakea vaan joskus, ei joka päivä!
ja mä siihen että en kyllä halua huudattaa vauvaa 30min siksi että johtajan mielestä mun on pakko lapsi hakea!! niin ja kerrottakoon että äitilläni menis 10min tuoda poika päiväkodilta kotia! oli kuulemma alkanut puhuu perhetyöntekijästä jos en kykene itse hakemaan
siis öh.mun äiti ei saa auttaa kun mun pitää ite hakea mutta perhetyöntekijä saa. MÄ EN TAJUA
sillä johtajalla ei oo mitään oikeutta määrätä sitä kuka mun lapsen hakee kotia! sehän on MUN lapsi ja MUN päätös kuka poikaa kuljettaa. no mulla on huomiseksi puhe valmiina johtajaa varten koska mun äitihän saa hakea pojan kun mä niin sanon! EIKÖS NÄIN? ihme holhousta vaikka aikuisia ihmisiä ollaan
ja mä siihen että en kyllä halua huudattaa vauvaa 30min siksi että johtajan mielestä mun on pakko lapsi hakea!! niin ja kerrottakoon että äitilläni menis 10min tuoda poika päiväkodilta kotia! oli kuulemma alkanut puhuu perhetyöntekijästä jos en kykene itse hakemaan
sillä johtajalla ei oo mitään oikeutta määrätä sitä kuka mun lapsen hakee kotia! sehän on MUN lapsi ja MUN päätös kuka poikaa kuljettaa. no mulla on huomiseksi puhe valmiina johtajaa varten koska mun äitihän saa hakea pojan kun mä niin sanon! EIKÖS NÄIN? ihme holhousta vaikka aikuisia ihmisiä ollaan