päivähoitopaikan hakemisesta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
kertokaas nyt että miten tässä kannattaisi toimia... meillä on kaksi lasta joille on haettu paikkaa vuorohoitopäiväkodista huhtikuun alusta. mitään tietoa ko. paikasta ei ole vielä tullut.

nyt onkin tilanne että mahdollisesti aloittaisin parin viikon päästä työssä jossa työaika ei olekaan niin vaativa vaan pärjättäisiin päiväkodilla jossa on iltahoitoa - niitä tästä lähettyviltä löytyy neljä, vuorohoitopäiväkoteja vain yksi.
se saanko työpaikan vai en, varmistuu vasta 11.2 ja kokopäiväinen koulutus alkaisi jo 18.2.

pitäisiköhän tässä soittaa tuonne vuorohoitopäiväkotiin ja kysellä paikkoja? tekisi mieli enemmänkin soitella noihin joissa ei ole yöhoitoa kun niistä varmaan saisi helpommin paikat molemmille, mutta kun ei ole tosiaan mitään varmuutta että saan sen toisen työpaikan...
 

Yhteistyössä