mun on pakko laittaa toi 2v päiväkotiin viimeistään syksyllä tai mun mielenterveys järkkyy.
vaikka se olisi yhtenä päivänä viikossa 4-5tuntia niin se antaisi hetken hengähtää.
siis oikeasti sillä aikaa kun olen vaikka vessassa se saa aikaan jo aivan kamalasti.
Se on niin kerkeäväinen villi otus että harvalta varmaan löytyy saman laista.
Oikeasti mun voimavarat on kulutettu loppuun.
oon just sellanen hätänuttura, väsynyt, tuulipuku äiti, joka ei jaksa joka päivä ulkoilla, soittelen päivät kavereille sen ohella että siivoan koko ajan jotain täystuhon jälkiä etten kerkeä edes leikkimään lasteni kanssa.
tytön kaveri huomauttaa joka kerta kuinka sekaista meillä on ja mua hävettää.
jos joku ei usko niin voin lainata tota poikaa ihan milloin vaan.
elkää tulko sanomaan ettenkö ois kaikkea yrittäny.
Voi vitamiini! nyt olin tyystin unohtanut että mun ois aamulla pitäny mennä neuvolaan jutteleen asiasta :headwall: :'( :'( :'( :'(
ihme kun ei oo neuvolatäti soittanu vaikka sanoin että oon niin väsynyt etten jaksa.
vaikka se olisi yhtenä päivänä viikossa 4-5tuntia niin se antaisi hetken hengähtää.
siis oikeasti sillä aikaa kun olen vaikka vessassa se saa aikaan jo aivan kamalasti.
Se on niin kerkeäväinen villi otus että harvalta varmaan löytyy saman laista.
Oikeasti mun voimavarat on kulutettu loppuun.
oon just sellanen hätänuttura, väsynyt, tuulipuku äiti, joka ei jaksa joka päivä ulkoilla, soittelen päivät kavereille sen ohella että siivoan koko ajan jotain täystuhon jälkiä etten kerkeä edes leikkimään lasteni kanssa.
tytön kaveri huomauttaa joka kerta kuinka sekaista meillä on ja mua hävettää.
jos joku ei usko niin voin lainata tota poikaa ihan milloin vaan.
elkää tulko sanomaan ettenkö ois kaikkea yrittäny.
Voi vitamiini! nyt olin tyystin unohtanut että mun ois aamulla pitäny mennä neuvolaan jutteleen asiasta :headwall: :'( :'( :'( :'(
ihme kun ei oo neuvolatäti soittanu vaikka sanoin että oon niin väsynyt etten jaksa.