Paistetut vihreät tomaatit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Katsoiko kukaan muu? Tuli taas vahvasti ajateltua mitä itse jätän jälkeeni kun esirippu laskeutuu minun osaltani. Mitä minusta jää jälkeen? Voinko jättää jälkeni lapsiini ja lastenlapsiin? Miten jälkeläiseni muistavat minut? Aika karmivaa, mutta tuota pitää jo nyt miettiä, heijastuu lapsista lastenlapsiin. :(

Ihana leffa kyllä oli.

Siis että mua ottaa pataa, et unohin kattoa tuon. :headwall: Yleensä en kato telkkaria juurikaan, mut ystävä kehu tuota elokuvaa, nii aattelin et josko kattosin, mut vidut mä mitää muistannu. |O

=) Pisti ajattelemaan siis muitakin. Kun se vanhus oli siellä hoitokodissa tms., mietin että joku päivä olen sen tilalla ja mun jälkeläiset kuuntelevat mua. Ja että tiedän että kuolen pian. Aika ahdistavaa. Ja tuntuu toisaalta turhauttavalta jo nyt etukäteen se, etten ehkä voikaan vaikuttaa mun lasten tai niiden lapsien elämään edes hitustakaan. :| Ehkä ajattelevat että sinne meni mummi, ajattelematta sen enempää.

En minäkään tiedä minun äidistä paljoa. :o

Niin ja muistakaa kirja, Fannie Flaggin Fried Green Tomatoes at the Whistle Stop Café, uskoakseni suomennettukin. Flaggilla on muitakin yhtä hyvää tekeviä kirjoa.

Joskus jossain lehdessä oli erään julkkiksen haastattelu ja siinä kysyttiin hänen lempielokuvaansa. Tämä oli vastannut Paistetut vihreät tomaatit. Mä ihmettelin itekseni pitkään, että voiko olla noin tyhmä ihminen, sehän kysyi elokuvasta, ei lempiruuasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta laiskana:
Joskus jossain lehdessä oli erään julkkiksen haastattelu ja siinä kysyttiin hänen lempielokuvaansa. Tämä oli vastannut Paistetut vihreät tomaatit. Mä ihmettelin itekseni pitkään, että voiko olla noin tyhmä ihminen, sehän kysyi elokuvasta, ei lempiruuasta :)

:D

Yhteistyössä