paistaa se aurinko näemmä risukasaankin

23.11.2004
624
0
16
eli mulla kävi nykyisen työnantajan kanssa hieman huonosti, viime syksynä juteltiin että tänä vuonna palaisin kokopäivä hommiin ja luvattiin että kyllä töitä on, kyse on siivouksesta, ja nyt tammikuun alussa soiteltiin ja nähtiin,ja taas sanottiin että kyllä töitä tekijälle on.nyt maanantaina soittelin esimiehelle, oltiin sovittu että nähdää helmikuun ekapäivä, kirjoitetaan uusi työsopimus ja katsotaan mitä kohteita mulle tulee, ja päivässä piti olla 7,5h töitä....

mutta arvatkaas mitä mulle sanottiin |O |O että töitä ei ole kuin 4h päivässä
eipä siinä sitten kuin etsimään uutta työnantajaa, niin hirveä stressi päällä että mahakin on kokoajan sekaisin, mulla lapset aloittaa maanantaina päiväkodissa ja mulla ei oo töitä.

neljään paikkaan laitoin työhakemuksen, ja tänään kahdesta paikasta soiteltiin ja pyydettiin työhaastatteluun =) =) eli jotain toivoa voikin olla, ja mielikin nousi pilviin.

ja mä olen ollut tuolla työantajalla vuodesta 1999 , välillä lasten kanssa kotona

mut se että olis kaksi viikkoa takaperin sanonut todellisen tilanteen ettei töitä ole, niin olisin kerinnyt aloittaamaa uuden työpaikan haun jo aikaisemmin...

tälläinen vuodatus, mutta nyt helppas kun sai purkaa kiukkuaan täällä =)

Yhteistyössä