painonvartioissa olijat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä-79

Vieras
lasketteko pisteitä kotona vai käyttekö ryhmässä?! kumman tavan olette kokeneet tehokkaammaksi?! itse tässä mietin että kummalla tavalla lähtisin laihduttamaan, olen aikoinaan hankkinut pv:den kirjekurssin ja saanut painoa sen avulla kotona tippumaan mutta nyt punnikoin myös ryhmä vaihtoehtoa, ryhmästä kyllä voisi saada enemmän motivaatiota ja kannustusta kuin itsekseen kotona pisteitä laskiessa.
Te jotka käytte ryhmässä niin mielelläni kuulisin kommentteja siitä ja mitä siellä tehdään ja kauan tapaaminen kestää?!
Kiinnostaisi myös tietää että paljon olette saanut kiloja tippumaan ja missä ajassa?! ja miten paljon siihen on kuulunut liikuntaa pisteiden laskun lisäksi?! kiitos jo etukäteen =)

Hei!

Olen itsekkin juuri aloittanut pv:ssä käynnit, tällä viikolla olin ensimmäistä kertaa... Olen aikaisemmin kokeillut myös kirjekurssia, mutta itseleen on helppo valehdella, ainakin minun on. Koen kannustavammaksi käydä siellä puntarilla. Ryhmässä suositellaan tultavan puoltatuntia ennen varsinaisen ryhmän alkamista, jolloin punnitaan. Meillä tapaaminen kesti n. puoli tuntia, mutta jos on jotain mielen päällä voi jäädä jälkeenpäin keskustelemaan ohjaajan kanssa. Ihan oli mukava tapaaminen ja odotan jo ensi kertaa =)

Yhteistyössä