?
^^
Vieras
Kerrohan sinä, joka syöt niiden pisteiden mukaan, että paljonko pisteitä voit päivän aikana käyttää ja mitä syöt? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mulla on pisteitä 20. Mä syön ihan samaa ruokaa kun ennenkin, mutta vähemmän ja olen jättäny herkut pois. Lisäksi tietty paljon vihanneksia, juureksia ja hedelmiä, joiden pistearvo on 0.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Toimiiko tuo myös niillä ns. ilmaisilla eli pisteettömillä ruuilla? Jotenkin en usko siihen, että esim. omenaa voisi syödä kuinka paljon vain ilman pisteitä, sillä yksi omena sisältää n.70kcal kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Toimiiko tuo myös niillä ns. ilmaisilla eli pisteettömillä ruuilla? Jotenkin en usko siihen, että esim. omenaa voisi syödä kuinka paljon vain ilman pisteitä, sillä yksi omena sisältää n.70kcal kuitenkin.
0 pisteen hedelmiä saa virallisesti syödä 2 päivässä. Niitä 0 pisteen ruokia pitää sit jokaisen mitoittaa vähän sen painonpudotuksen mukaan. JOs on tosiaan laskenu pisteet rehellisesti, eikä paino putoa, pitää ruveta miettimään ensin paljonko syö hedelmiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
0 pisteen hedelmiä saa virallisesti syödä 2 päivässä. Niitä 0 pisteen ruokia pitää sit jokaisen mitoittaa vähän sen painonpudotuksen mukaan. JOs on tosiaan laskenu pisteet rehellisesti, eikä paino putoa, pitää ruveta miettimään ensin paljonko syö hedelmiä.
Ok. Kiitos tästä! Hyvä täsmennys. Oon vain miettinyt kuinka vähiin käy ruoka, jos ei usko kevyttuotteisiin?
*Miettii, josko kaivaisi vanhan pistetaulukon esiin kuitenkin..*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Ok. Kiitos tästä! Hyvä täsmennys. Oon vain miettinyt kuinka vähiin käy ruoka, jos ei usko kevyttuotteisiin?
*Miettii, josko kaivaisi vanhan pistetaulukon esiin kuitenkin..*![]()
Rasvatonta lihaa/kanaa/kalaa saa aterialla syödä 3 pisteellä niin paljon kun haluaa ja perunaa/pastaa/riisiä/ruisleipää 4 pisteellä niin paljon kuin haluaa. Noissakin tietty sama juttu, että jos painonpudotus lakkaa, pitä ruveta tarkkailemaan noiden "ateriala haluamasi määrä" annosten kokoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Haavis:Jos et pidä kevyt tuotteista niin käytät vain niitä vanhoja tuttuja, mutta silloin on kyllä kiinnitettävä huomiota annoskokoon ja saada sille lautaselle täytettä juurikin noista 0 pisteen kasviksista/vihanneksista. Otat sitten sitä pääruokaa pikkuisen vähemmän. Mielestäni ei kannata vaihtaa kevyt tuotteisiin laihdutuksen ajaksi jos sitte tavoitteeseen päästyään aikoo palata takaisin ns. normirasvaisiin tuotteisiin. Parempi opetella ne oikeat annoskoot jo laihdutusvaiheessa.