Painonvartijat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on vähän kinkkinen tilanne ja kaipaisin neuvoja, varsinkin sellaisilta jotka käyvät ryhmässä näiden uusimpien ohjeiden kanssa.
Itsellä vanha points plus romppu ja syö ja nauti kirjekirjekurssi matskut.
Tuohon romppuun olen vaan syöttänyt käsin pistemäärän (joka suurempi kuin points plussan aikaan).

Mutta asiaan. Mä olen laihduttanut imetyspisteillä. Olen lisännyt 5 pojoa siihen 21 jonka saisin normisti syödä. Aloitin laihdutuksen vauvan ollessa reilu puoli-vuotias ja nyt on vauva jo runsaan vuoden ja imetys on ollut enää ihan aamulla tissittelyä joka sekin hiipumassa pois siten, että varmaan hiihtolomaan mennessä kun reissuun lähdetään on loppunut.

Mä olen onnistunut noilla pisteillä pudottamaan nyt ne ylimääräiset 8 kiloa puolessa vuodessa. Nyt kuitenkin tasapainoiluvaiheessa kun saisin lisätä tuon 4 pojoa normaaliin niin sehän on se 21. Olen imetyspisteillä syönyt tuon n. 25 (tai 26) per päivä niin TEENKÖ nyt niin, että syön saman mitä imetyspisteillä vaikka en imetä ja paino pysyy samassa eikä lähde nousemaan??
Ei ole tarvetta tästä enää laihtua (165 cm ja 62 kg) kun tämä paino mulle sopiva.
Osaisiko joku neuvoa, Kiitos. Ryhmään en viitisi tuon kysymyksen takia mennä kun ei enää tarvetta muuten.

Enpä osaa valitettavasti vastata.
Mutta kokeile jotain pistemäärää viikon tai parin ajan ja katsot mitä tapahtuu. Sitähän se tasapainoilu on, oikean ruoan määrän löytämistä. =)

Yhteistyössä