PAINONVARTIJAT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppikää =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helppikää =)

Vieras
miten painonvartijoihin pääsee? pitääkö maksaa joku tietty summa kuukaudessa?
entäs mitä se käytännössä tarkoittaa kun liittyy painonvartijoihin, ainakin ilmeisesti ruokia saa syödä laskemalla jotain pisteitä?? Onko teillä pudonnut paino painonvartijoiden avulla?

olis kiva tietää tosta enemmän! menin painonvartijoiden netti sivuille mutten löytäny sieltä vastausta noihin kysymyksiin.. :)

kaverin on vuoden käynyt painareissa ja tiputtanut 19 kiloa =)
meet lähimpään painari kokoukseen ja siellä punnitus joka maksaa n.10?+siellä höpistään jotakin,mikä ei ole pakollista.
ainoastaan se punnitus maksaa...

keventäjistä ei tietoa...mainoksen olen nähnyt ja hinnat aika korkeat.
koklaa www.keventajat.fi

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Tota kannattas varmaa ihan mennä sinne painonvartijoitten tai keventäjien sivuille

niinhän sanoin että painonvartioiden sivuilla oon jo käynyt mutta en löytänyt mistään esimerkiksi tuota hintaa. keventäjien sivuilta hinta löytyi mutta ei sitä millä tavalla siellä sitä ruokavaliota muutetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
niin ja painareissa lasketaan jotenkin sun painon mukaan pistämäärä jonka saat syödä päivässä....

ahaa, no kun tuota tietoa mä just tarttisin että miten noi pisteet sitten lasketaan. onkohan se sitten niin, että mitä lihavampi sitä vähemmän saa tulla pisteitä syötyä per päivä?

ainakin mä löysin painonvartijoiden sivulta maksut kohdasta ajankohtaista ja sieltä kupongit (oikeassa yläkulmassa )..noi omat pisteet saat parhaiten menemällä paikan päälle ja ne kokoontumispaikat ja ajat saat sieltä sivuilta myös..