painonvartijat

Tänään se alkaa! Kyllä on täälläkin motivaatio korkealla. Mulla painoa varmaan n.96.. Ja lyhyt olen. Alkaa itsellä olla niin paha olla etten jaksa enää näitä kiloja kantaa. Tsemppiä!
 
Jeminda
Kertokaas mulle tästä painonvartijat systeemistä..? onko se hirmu hankalaa / vaativaa, ku joistakin pisteiden laskusta puhutte...? itellä kans pudotettavaa ainaki 20 kg.. :whistle: pitäis jotain alkaa kehittää..
 
pisteilijä
Kyllä ehdottomasti kannatan Painonvartijoita. On ollut kyllä paras systeemi tämä pisteiden laskeminen kaikista kokeilluista laihdutuskeinoista.
Kannattaa tsekata www.painonvartijat.fi, josta saa enemmän tietoa. Ja liittyä mukaan omalla paikkakunnalla ryhmään.
 
minä oon ollut painovartjoissa viime syyskuusta lähtien.. ja hyvällä menestyksellä miinusta nyt 39kg :whistle: vielä olisi 6.9kiloa jäljellä, eiköhän nekin tästä lähde :wave: mutta mä oon tykänny käydä ja olen jopa iltalehteenkin päässyt sitä kautta, se antaa aina motivaatiota lisää kun tulee jotain kivaa eteen ;) mutta stemppiä kaikille painonpudottajille :attn:
 
Wau!! Onpa upea pudotus!! :flower:
Jospa minäkin tällä kertaa.. On ainakin motivaatio kohdallaan. Ensimmäinen kerta takana ja lähtöpaino 96.4.
Musta on alkanut tuntua että tää lihavuus alkaa jotenkin hallita mun elämää ihan liikaa! Välillä tuntuu et kaikki tuijottaa ja supisee. Sit yks päivä kauhistuin et en pysty mennä lasten kaa yleiselle rannalle uimaan.. Tiedän ettei kellekään kuulu mut en vaan pysty. Eli todella aika tehdä jotain. Mä vielä imettelen eli se vähän rajoittaa mut sain painonvartijoista omat ohjeet.
Sit tietty nuo vaatteet.. Kamalaa kun ei kaupassa mikään mahdu päälle. Ois kiva joskus ostaa jotain nättiä. Ja itekin näyttää nätiltä. Täällä on kyllä itsetunto aika nollassa tällä hetkellä. Mut jo se ,et on tehny päätöksen et nyt ne lähtee, saa olon paremmaksi!
Tsemppiä kaikille! Näytetään kaikille
 
meikä kans laskeskelee pisteitä kotosalta käsin :wave: Olen kuitenki päättänyt että jos ei kotikonstein putoa nii menen ryhmään uudelleen.
Välillä teettää vaikeuksia \|O (vaikeuksien kautta voittoon :wave: )
 
Yli 100 kilon keiju
Hei vaan, vaaka värähti sellaiseen lukemaan ettei koskaan. Olo on huono, todella. Minulla on käytössä PV:n vanha CD levy ja vanhat ohjeet. En ole vielä löytänyt niitä laatikon pohjalta, joten käännyn puoleenne kysymykseni kanssa.

Paljonko oli suurin pistemäärä mitä sai syödä? Oliko se 22 vai 26? Ja onko teillä tietoa, että määriteltiinkö näin 1 pojo = 50 kcal?

Laihduttajille/tasapainoileville/painon saavuttaneille paljon tsemppiä :flower:
 
pisteilijä
Laske omat pisteesi seuraavan mukaan:

1. Oletko a) nainen 7p.
b) mies 15p.


2. Ikä? a) 18-20v. 5p.
b) 21-35v. 4p.
c) 36-50v. 3p.
d) 51-65v. 2p.
e) yli 65v. 1p.


3. Paino nyt? Merkitse painosi ensimmäinen kymmenluku. Esim. jos painat 90 kiloa, merkitse silloin 9p.


4. Pituutesi? a) alle 160cm 1p.
b) 160 tai pidempi 2p.


5. Millaista työtä teet päivittäin?

a) pääasiallisesti istumatyötä 0p.
b) pääasiallisesti seisomatyötä, osittain istumatyötä 2p.
c) pääasiallisesti liikkuvaa, osittain seisomatyötä 4p.
d) fyysisesti rasittavaa 6p.


6. Haluatko..

a) pudottaa painoasi? 0p.
b) lopettaa laihutuksen ja pitää painosi nykyisellä tasolla 4p.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 12:04 murmeli82 kirjoitti:
minä oon ollut painovartjoissa viime syyskuusta lähtien.. ja hyvällä menestyksellä miinusta nyt 39kg :whistle: vielä olisi 6.9kiloa jäljellä, eiköhän nekin tästä lähde :wave: mutta mä oon tykänny käydä ja olen jopa iltalehteenkin päässyt sitä kautta, se antaa aina motivaatiota lisää kun tulee jotain kivaa eteen ;) mutta stemppiä kaikille painonpudottajille :attn:
Tosi hienosti sulla, ONNITTELUT :flower:

viime viikosta pudotusta kilo, hyvillä mielin jatkan matkaa pisteiden kans =)
 
kiinnontunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2006 klo 11:48 pisteilijä kirjoitti:
Laske omat pisteesi seuraavan mukaan:

1. Oletko a) nainen 7p.
b) mies 15p.


2. Ikä? a) 18-20v. 5p.
b) 21-35v. 4p.
c) 36-50v. 3p.
d) 51-65v. 2p.
e) yli 65v. 1p.


3. Paino nyt? Merkitse painosi ensimmäinen kymmenluku. Esim. jos painat 90 kiloa, merkitse silloin 9p.


4. Pituutesi? a) alle 160cm 1p.
b) 160 tai pidempi 2p.


5. Millaista työtä teet päivittäin?

a) pääasiallisesti istumatyötä 0p.
b) pääasiallisesti seisomatyötä, osittain istumatyötä 2p.
c) pääasiallisesti liikkuvaa, osittain seisomatyötä 4p.
d) fyysisesti rasittavaa 6p.


6. Haluatko..

a) pudottaa painoasi? 0p.
b) lopettaa laihutuksen ja pitää painosi nykyisellä tasolla 4p.

Onks tää joku Painonvartioiden kaava vai mistä oot saanu? Kiitos kumminkin :wave: ;) .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2006 klo 12:47 kiinnontunut kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2006 klo 11:48 pisteilijä kirjoitti:
Laske omat pisteesi seuraavan mukaan:

1. Oletko a) nainen 7p.
b) mies 15p.


2. Ikä? a) 18-20v. 5p.
b) 21-35v. 4p.
c) 36-50v. 3p.
d) 51-65v. 2p.
e) yli 65v. 1p.


3. Paino nyt? Merkitse painosi ensimmäinen kymmenluku. Esim. jos painat 90 kiloa, merkitse silloin 9p.


4. Pituutesi? a) alle 160cm 1p.
b) 160 tai pidempi 2p.


5. Millaista työtä teet päivittäin?

a) pääasiallisesti istumatyötä 0p.
b) pääasiallisesti seisomatyötä, osittain istumatyötä 2p.
c) pääasiallisesti liikkuvaa, osittain seisomatyötä 4p.
d) fyysisesti rasittavaa 6p.


6. Haluatko..

a) pudottaa painoasi? 0p.
b) lopettaa laihutuksen ja pitää painosi nykyisellä tasolla 4p.

Onks tää joku Painonvartioiden kaava vai mistä oot saanu? Kiitos kumminkin :wave: ;) .
Tää on nykynen systeemi millä lasketaan jokaisen päivittäiset pisteet painonvartijoissa =)
 
Minä olen aloittanut pisteilyn taas uudestaan viime sunnuntaina.
Meillä ei ole ryhmää kesällä mutta suunnitellut olen niin että syksyllä menen ryhmään.

motivaatiota kaipailen kovasti sillä monesti olen nyt nuorimmaisen jälkeen aloittanut pisteilyn mutta aina olen repsahtanut ja lopettanut :'(
Toivottavasti nyt riittää motivaatiota ja intoa jotta painoa saisi pois. Nyt on
n. 90kg painoa ja jos vaikka 15-20 kg ensi alkuun saisi pois niin olisin taivaissa!!!

Taidankin käydä täältä aina välillä lueskelemassa ja kertomassa omia kuulumisiani.

Tsemppiä ja motivaatiota!!!
 
Miuh
Heipä hei kaikille =)

Mulla alkoi tänään seitsemäs viikko paikkareissa ja painoo on nyt pudonnut 6 kiloo. 7kiloo pitäis vielä saada pois, niin olisin tosi tyytyväinen. Olen myös aloittanut teholiikunnan, jottei nahka jäisi löysäksi ja muutenkin kroppa kaipaa liikettä.

Välillä tosin tuntuu, että syön liian vähän siihen liikuntämäärään suhteutettuna, mitä teen, mutta olen "korjannut" asian niin, että 1-2 kertaa viikossa ylitän pisteet reilusti ja sitten palaan taas ruotuun. Hyvin on toiminut mun kohdalla.

"historiaa" vielä sen verran, että 2004 laihdutin 30 kiloo paikkareissa ja nyt päätin ottaa nää viimeisetkin ylimääräiset pois...

Tsemppiä kaikille laihduttajille !!! :flower:
 
Heips!Ajattelin aloittaa myös paikkareissa huomenna.Tullut totaalinen kyllästyminen tähän omaan olotilaan;vaatteet ei mahdu päälle ja muutenkin olo tuntuu painavalta koko ajan.Reilut 16 kiloa raskauden jälkeen oon saanut pois,mut vielä pitäis ainakin 20 kiloa rutistaa pois.Viime viikolla vaaka näytti 84,4kg ja pituutta on karvaa vaille 169cm.Jospa sitä täältä löytäis sitä tsemppiä,mikä nyt tuntuu olevan hakusassa.
 

Yhteistyössä