Painonvartijat kotona - peketti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja painon vartija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

painon vartija

Vieras
Tilasin netin kautta Painonvartijat kotona - peketin, kun tuntui niin halvalta. PUOLEEN HINTAAN, eli vain n.50e. ("tosi" halpa...)
Olipa surkea paketti. Kyllä nyt kaduttaa. Palauttaa sen voi, mutta itse pitää maksaa palautuksesta aiheutuvat postikulut!

Nyt kaipaisin kokemuksia tuosta paketista, kiitos :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Ei tarvitse maksaa postikuluja! Laitonta.

onko näin?
Kyllä. Suomen lainsäädännössä palautuksen etäkaupassa tulee olla ostajalle kulutonta. EU:ssa asia on toisin mutta meillä näin.

Onpa outoa, että asiaa kysyessä sanoivat, että itse pitää maksaa palautuspostikulut. He maksavat palautuspostikulut, jos tuotteessa on jotain vikaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja painon vartija:
Tilasin netin kautta Painonvartijat kotona - peketin, kun tuntui niin halvalta. PUOLEEN HINTAAN, eli vain n.50e. ("tosi" halpa...)
Olipa surkea paketti. Kyllä nyt kaduttaa. Palauttaa sen voi, mutta itse pitää maksaa palautuksesta aiheutuvat postikulut!

Nyt kaipaisin kokemuksia tuosta paketista, kiitos :)

Oma kokemukseni on, että ihan hyvä paketti. Itse lähinnä käytin siitä niitä pisteoppaita. Keittokirja mielestäni outo.
 

Yhteistyössä