P
painon vartija
Vieras
Tilasin netin kautta Painonvartijat kotona - peketin, kun tuntui niin halvalta. PUOLEEN HINTAAN, eli vain n.50e. ("tosi" halpa...)
Olipa surkea paketti. Kyllä nyt kaduttaa. Palauttaa sen voi, mutta itse pitää maksaa palautuksesta aiheutuvat postikulut!
Nyt kaipaisin kokemuksia tuosta paketista, kiitos
Olipa surkea paketti. Kyllä nyt kaduttaa. Palauttaa sen voi, mutta itse pitää maksaa palautuksesta aiheutuvat postikulut!
Nyt kaipaisin kokemuksia tuosta paketista, kiitos