Painonvartijat/keventäjät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Läski

Vieras
Onko kellään kokemuksia painonvartijoista ja keventäjistä? Mulle ois helppoo, että vois "laihduttaa netissä". Eikös ole vielä joku keventäjien tyylinen juttu, joka toimii kans netissä.

Kertokaas kokemuksia! Kuinka paljon lähti ja miten nopeesti, onko pysynyt pois??

Kiitos!

Kalorilaskurilla miekin laihdutin joskus, mutta en paljoa saanut pois, kun jo repsahdin ja pari lähtenyttä kiloa tuli takaisin :/
Nyt laihduttelen diabetesdieetillä (muutenkin korkea riski saada diabetes) ja miulla on vertaisryhmä tuolla Laihdutus- osiossa :heart: Lisäksi käytän formoline L112- laihdutusvalmistetta ja paino putoaa ropisten ;)

Mä kokeilin vuosi sitten keventäjissä ja onneksi otin vain sen 3kk kokeilun eka ja 1kk olin innoissani niistä sivuista toka meni vähän että jaa en jaksa siellä edes käydä ja sitten lopetin käymisne siellä sivuilla.Ei ollut vain mun juttu..

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti84:
Äläkä missään nimessä mene painonvartijoihin!

Niin, miksi?
Mä olen vuoden alusta laihduttanut ja painoa on tippunut 13 kiloa. En liittynyt vartijoihin vaan sain kaverilta pistekirjan. Kohta tavoitepaino saavutettu ja paino ei ole missään vaiheessa noussut. Loppu tietysti on vähän hankalampaa niinkuin ihan missä vaan laihdutuksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No teenpä sitten jatko kysymyksen noista laihdutusvalmisteista. Kiin oli kokeillut tuota Formolinea.

Mitäs olette kokeilleet? Onko oikeesti apua?

Jatkan vielä. Siis lähinnä tarkotan jotain pillereita tms (Ei noita ateriankorvikkeita) jotka sitoo rasvaa, vie näläntunnetta tms....Ootteko kokeillu?

Alkuperäinen kirjoittaja haluaa kans laihtua:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Lisäksi käytän formoline L112- laihdutusvalmistetta ja paino putoaa ropisten ;)

mitäs tuo on? jotain luontaistuotetta? Mitä se sit tekee, ei oo nälkä vai poistaa nestettä vai mitä?

On luontaistuote, tehty jostain ravun kuoren ainesosasta. Sitoo rasvaa ja poistaa nälän tunnetta. Näin mainoksen Sairaanhoitajaliiton jäsenlehdessä niin päätin kokeilla.

Tuossa on linkki tuotteen nettisivuille.

http://www.l112.com/laender/Finnland/index.html

mitäs tuo on? jotain luontaistuotetta? Mitä se sit tekee, ei oo nälkä vai poistaa nestettä vai mitä?

On luontaistuote, tehty jostain ravun kuoren ainesosasta. Sitoo rasvaa ja poistaa nälän tunnetta. Näin mainoksen Sairaanhoitajaliiton jäsenlehdessä niin päätin kokeilla.

Eli siis tuo sitoo rasvoja, jos nyt oikein ymmärsin? Oletko huomannut, että se oikeesti auttaa, vai onko tuo sinun dieettisi vaan niin hyvä, että paino tippuu? Olen kauheen epäluuloinen tollasia pillereitä kohtaan, mutta haluaisin kokeilla kuitenkin. Siksi näin kovasti kyselen näistä.

itse olen keventäjissä ja minusta on hyvät ja helppo käyttöiset.. Tietenkin siinä saa olla oma toiminen ja motivoitunut. Tosin eihän sitä laihdu muutenkaan jos ei ole motivaatiota.....Itse tehnyt "elämäntapa remontin" ja keventäjät ollut siinä hyvänä tukena!

Toi kuulostaa kyl ihan "fiksulta". Ei lupaile mitään tähtiä taivaalta. Ja kun kerta on ollu sairaanhoitajien lehessäkin ja sitä näköjään saa vaan apteekista, niin varmaan vois kokeilla. (ite oon kans saikkari)

Millaisella viikkovauhdilla painosi on tippunut? Herkutteletko ollenkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Millaisella viikkovauhdilla painosi on tippunut? Herkutteletko ollenkaan?

1,5-2kg on viikossa pudonnut.
Herkuttelen kerran viikossa, kun on karkkipäivä :p Sillon syön myös dieetin mukaan, mutta karkkeja ja muita ylimääräsiä en laske siihen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Oletko huomannut, että se oikeesti auttaa, vai onko tuo sinun dieettisi vaan niin hyvä, että paino tippuu?

Kyllä mie uskon, että nuo tabletit on auttaneet, koska välillä olen sortunut mässäilemään ja silti paino on seuraavana punnituspäivänä pudonnut edellisestä.
Miun dieetti on raskausdiabeetikoille suositeltu dieetti, jossa on 180 hiilaria vuorokaudessa. Lasken vaan nuita hiilareita, en esim. rasvoja, että siitäkin voi päätellä, että formoline toimii!