painonvartijat hoi!

Tässäpä kysymys teille jotka olette painonvartijoissa...olen hävittänyt pistevihkoni enkä muista montako pistettä päivåssä saisin syödä kun pinan vähän reilut satakiloa noin 103kg?vai saako sellasen vihkon jostain tilattua?mulla on se pistevihko missä on kauppojen tuetteet pisteytettynä...mutta eipä pakjon apua kun en muista paljon mun pitäis sit syödä...


KIITTI TEILLE JO ETUKÄTEEN!

 
Lella
Painonvartijoiden nettisivuilta voit tilata itselles vaikkapa kirjekurssin (4vkoa reilut 40?) ja sieltä saat sitten kaiken tarvittavan tiedon ruokien pistemääristä ja siitä miten lasket oman pistetarpeesi. Siinä otetaan painon lisäksi huomioon ikäsi, pituutesi, kuinka rasittavaa päivittäinen työsi on (istuma- vai seisomatyötä) jne. Ei voi pelkän painon perusteella sanoa. Voin kyllä laskea sulle pistemäärän, jos kerrot noita tietoja vähän enemmän.
 
jaa-a no ikäni on 28vee ja kahden pienen lapsen kotiäitinä 2kk ja 1vee.Pituutta siis 165cm ja painoa se 103 kertynyt näistä peräkkäisistä raskauksista....mitäpäs muuta???en paljoa urheile kun lasten kanssa aika menee täysipainoisesti.
 
Lella
Laskin pisteet painonvartijoiden testin mukaan ja sen perusteella sulla olis 24 pistettä käytettävissä päivittäin. Tietysti se pistemäärä muuttuu sitten sitä mukaa, kun paino laskee. Kun pääset alle sadan kilon, vähennä yksi piste tuosta maksimipistemäärästä.

Tsemppiä sulle laihdutukseen! =) Itselläni on nyt pari viikkoa pisteilyä takana ja kova yritys päällä.
 
Se on ainakin 8-10 pistettä enemmän jos imettää!!!Mä syön n.35 pistettä päiväs ja suht samankokonen oon ja lapsi koht 3kk ja täysimetyksellä.Muista juoda paljon vettä tai laihaa mehua!
 

Yhteistyössä