painonvartiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vasta alkaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienoa, olet tehnyt hyvän päätöksen! :hug:
Ekalla kerralla täyttelet ilmoittautumislomakkeen ja maksat maksun. Sit meet vaakalle ja paino pistetään kortteihin. Sit saat kasan materiaalia, joihin kannattaa tutustua huolellisesti. Sitten istut odottamaan ryhmän alkamista ja ryhmän loputtua ohjaaja opastaa aloittavat. Siinä se. Joissain paikoissa aloittavat menevät vaakalle vasta ryhmän jälkeen, mutta kyllä sulle neuvotaan se kun meet ilmottautuun.

Tsemppiä valtavasti ja :hug: kaikille kilojen karistajille!!!

kiitti ku vähä valaisit minua :flower: eihän siel koko ryhmä oo tuijottaas ku menee vaakaan? no sillä sinäänsä väliä kun kaikki siellä on samasta syystä mutta ei kiva jos kaikki kuulee mun painon.mielummin pitäisin sen omana tietona.

Kukaan ei saa tietää painoasi, ainoastaa se ohjaaja/punnitsija.
Meillä mennään vaakalle aina ryhmän alussa, eikä muut tule tietämään lukemia, kiloista ei edes puhuta ääneen. Sitten ne jotka jäävät "luennolle", kertovat viikon/kokonaispudotuksensa. Toki saa olla sanomatta muille, mikäli ei halua. Mutta ilmoitetut kilokaristukset tsemppaa muitakin eteenpäin :)

Meikällä eilen tuli viikko täyteen vartioissa, ja karistus oli -1,6kg
:)

Tsemppiä sulle!!! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2005 klo 15:26 vasta alkaja kirjoitti:
jep,kiitti paljon.nyt olen pikkasen viisaampi :flower: mitä siellä "luennolla" tehdään ja onko pakollinen?

Ei oo pakollista, saa jäädä jos haluaa. Minua ainakin motivoi ryhmät, ja jään aina istumaan, jos vaan voin. Joka viikko on joku aihe, mistä jutellaan, ens viikolla tais olla teemana liikunta.

Yhteistyössä