PAINONVARTIAT MIEHILLE

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuukas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuukas

Vieras
ONKO KELLÄÄN TIETOA PAINONVARTIOITTEN MIESTEN PISTETAULUKOSTA? SAIN KAVERILTA OHJEET JA KUINKA PALJON SAAN PISTEITÄ PÄIVÄSSÄ KULUTTAA, MUTTA MIESTEN PISTEISTÄ EI PUHUTA MISSÄÄN.TARKOITUS OLISI NIMITTÄIN VUODEN VAIHTEESSA ALOITTAA MIEHENI KANSSA PAINONHALLINTA JA AINAHAN SE OLISI MUKAVAMPAA JOS OLISI JOKU JONKA KANSSA SAISI KANNUSTAA TOINEN TOISTAAN.
 
Miehet saapi muistaakseni pari pistettä enemmän kuin naiset. Eli painotaulukosta vaan kattoo ensin pisteet ja sitten lisää miehesi siihen kaksi. Tsemppiä! Mulla alkaa kans laskeminen 1.1.2005, mutta mie lasken pisteiden sijaan kaloreita. :hug: =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 09:47 ninni kirjoitti:
Miehet saapi muistaakseni pari pistettä enemmän kuin naiset. Eli painotaulukosta vaan kattoo ensin pisteet ja sitten lisää miehesi siihen kaksi. Tsemppiä! Mulla alkaa kans laskeminen 1.1.2005, mutta mie lasken pisteiden sijaan kaloreita. :hug: =)

Kiitos vastauksestasi ja tsemppiä sinullekin! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 14:24 tuukas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 09:47 ninni kirjoitti:
Miehet saapi muistaakseni pari pistettä enemmän kuin naiset. Eli painotaulukosta vaan kattoo ensin pisteet ja sitten lisää miehesi siihen kaksi. Tsemppiä! Mulla alkaa kans laskeminen 1.1.2005, mutta mie lasken pisteiden sijaan kaloreita. :hug: =)

Kiitos vastauksestasi ja tsemppiä sinullekin! :wave:

Miehet saa syyä melk. 10p enempi ku naiset.. menee miehilläki mittojen mukaan noi pisteet.. eli jos tietäs mitat vois sanoo tarkan p määrän.. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 15:26 siirihiiri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 14:24 tuukas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 09:47 ninni kirjoitti:
Miehet saapi muistaakseni pari pistettä enemmän kuin naiset. Eli painotaulukosta vaan kattoo ensin pisteet ja sitten lisää miehesi siihen kaksi. Tsemppiä! Mulla alkaa kans laskeminen 1.1.2005, mutta mie lasken pisteiden sijaan kaloreita. :hug: =)

Kiitos vastauksestasi ja tsemppiä sinullekin! :wave:
No pituutta miehelläni on 174 cm ja painoa noin 90 kg.
Miehet saa syyä melk. 10p enempi ku naiset.. menee miehilläki mittojen mukaan noi pisteet.. eli jos tietäs mitat vois sanoo tarkan p määrän.. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 16:49 tuukas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 15:26 siirihiiri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 14:24 tuukas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 09:47 ninni kirjoitti:
Miehet saapi muistaakseni pari pistettä enemmän kuin naiset. Eli painotaulukosta vaan kattoo ensin pisteet ja sitten lisää miehesi siihen kaksi. Tsemppiä! Mulla alkaa kans laskeminen 1.1.2005, mutta mie lasken pisteiden sijaan kaloreita. :hug: =)

Kiitos vastauksestasi ja tsemppiä sinullekin! :wave:
No pituutta miehelläni on 174 cm ja painoa noin 90 kg.
Miehet saa syyä melk. 10p enempi ku naiset.. menee miehilläki mittojen mukaan noi pisteet.. eli jos tietäs mitat vois sanoo tarkan p määrän.. =)
no niin.. 26p ois päivittäine pistemäärä... tarkistin cd.ltä =) liikunnastahan saapi sitten hyvin lisäpojoja jos joskus on "tarpeen" ;) Ei muutaku tsemppiä kovasti!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 17:21 siirihiiri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 16:49 tuukas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 15:26 siirihiiri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 14:24 tuukas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 09:47 ninni kirjoitti:
Miehet saapi muistaakseni pari pistettä enemmän kuin naiset. Eli painotaulukosta vaan kattoo ensin pisteet ja sitten lisää miehesi siihen kaksi. Tsemppiä! Mulla alkaa kans laskeminen 1.1.2005, mutta mie lasken pisteiden sijaan kaloreita. :hug: =)

Kiitos vastauksestasi ja tsemppiä sinullekin! :wave:
No pituutta miehelläni on 174 cm ja painoa noin 90 kg.
Miehet saa syyä melk. 10p enempi ku naiset.. menee miehilläki mittojen mukaan noi pisteet.. eli jos tietäs mitat vois sanoo tarkan p määrän.. =)
no niin.. 26p ois päivittäine pistemäärä... tarkistin cd.ltä =) liikunnastahan saapi sitten hyvin lisäpojoja jos joskus on "tarpeen" ;) Ei muutaku tsemppiä kovasti!!!

Kiitos Siirihiiri,tästä oli kovasti apua :hug:
Mukavaa Uutta Vuotta!
 

Yhteistyössä