Painonpudotusgallup; Karppaus vai vähäkalorinen?

minä
alan taas karpata. On ollut mulla tehokkain. Vähäkalorisella on joutunut kärsimään nälkää ja tuloksia tosi hitaasti. Olen karpannut ennenkin mutta sitten vanha mässyminä on ottanut vallan. Samoin käynyt myös painonvartijoiden menetelmällä... Karppaamalla on tullut mukavasti tuloksia ja lihakset ovat silti säilyneet. Laiharin jälkeen haluaisin jatkaa vain hiilihydraattitietoista syömistä. Heikkouteni on nimittäin järkyttävän suuret ja kastikkeiset pasta-ateriat...
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja ramallama:
Köh. Ei sitä karpatessakaan laihdu, jos saadut kalorit ylittävät kulutuksen.
No et vissiin ole karpannut koskaan itse. Kun karppasin niin sillä kerma- ja pekoni- ja juustomäärällä ei 1200kcal riittänyt kuin alkuun :) Kasviksistakin tuli jo aika paljon kaloreita, koska niissä oli usein gratiini pohjana. Laihduin väh. 0,5kg viikko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ramallama:
Köh. Ei sitä karpatessakaan laihdu, jos saadut kalorit ylittävät kulutuksen.
No et vissiin ole karpannut koskaan itse. Kun karppasin niin sillä kerma- ja pekoni- ja juustomäärällä ei 1200kcal riittänyt kuin alkuun :) Kasviksistakin tuli jo aika paljon kaloreita, koska niissä oli usein gratiini pohjana. Laihduin väh. 0,5kg viikko.
Sepä siinä on et siun pitää vaik finellin sivuilta käydä kattoo pvän kalorimäärä.Eihän kukaan laihdu jos vetää monta tuhatta kaloria pvässä.Jokaiselle on yksilöllinen syöntisuunnitelma kuhan asiaan vaan kerkee paneutua.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ramallama:
Köh. Ei sitä karpatessakaan laihdu, jos saadut kalorit ylittävät kulutuksen.
No et vissiin ole karpannut koskaan itse. Kun karppasin niin sillä kerma- ja pekoni- ja juustomäärällä ei 1200kcal riittänyt kuin alkuun :) Kasviksistakin tuli jo aika paljon kaloreita, koska niissä oli usein gratiini pohjana. Laihduin väh. 0,5kg viikko.
Tuota noin. Haluavat varmasti siinä tapauksessa selittää minulle miten on biologisesti mahdollista laihtua saadessaan enemmän energiaa kuin kuluttaa. Niin, ei mitenkään. Ketoosikaan ei tarkoita automaattista laihtumista, vaan karppauksessa enemmänkin nälän katoamista, jolloin ei syö liikaa ja näin saa liikaa kaloreita.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja ramallama:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ramallama:
Köh. Ei sitä karpatessakaan laihdu, jos saadut kalorit ylittävät kulutuksen.
No et vissiin ole karpannut koskaan itse. Kun karppasin niin sillä kerma- ja pekoni- ja juustomäärällä ei 1200kcal riittänyt kuin alkuun :) Kasviksistakin tuli jo aika paljon kaloreita, koska niissä oli usein gratiini pohjana. Laihduin väh. 0,5kg viikko.
Tuota noin. Haluavat varmasti siinä tapauksessa selittää minulle miten on biologisesti mahdollista laihtua saadessaan enemmän energiaa kuin kuluttaa. Niin, ei mitenkään. Ketoosikaan ei tarkoita automaattista laihtumista, vaan karppauksessa enemmänkin nälän katoamista, jolloin ei syö liikaa ja näin saa liikaa kaloreita.
No käy vaikka karppaus.info-sivuilla niin selviää. En minäkään ole guru näitä selittämään. Kerron vain omasta kokemuksestani, jossa laskin vain hiilareita. Rasvat yms. jäiihan omaan arvoonsa
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ramallama:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ramallama:
Köh. Ei sitä karpatessakaan laihdu, jos saadut kalorit ylittävät kulutuksen.
No et vissiin ole karpannut koskaan itse. Kun karppasin niin sillä kerma- ja pekoni- ja juustomäärällä ei 1200kcal riittänyt kuin alkuun :) Kasviksistakin tuli jo aika paljon kaloreita, koska niissä oli usein gratiini pohjana. Laihduin väh. 0,5kg viikko.
Tuota noin. Haluavat varmasti siinä tapauksessa selittää minulle miten on biologisesti mahdollista laihtua saadessaan enemmän energiaa kuin kuluttaa. Niin, ei mitenkään. Ketoosikaan ei tarkoita automaattista laihtumista, vaan karppauksessa enemmänkin nälän katoamista, jolloin ei syö liikaa ja näin saa liikaa kaloreita.
No käy vaikka karppaus.info-sivuilla niin selviää. En minäkään ole guru näitä selittämään. Kerron vain omasta kokemuksestani, jossa laskin vain hiilareita. Rasvat yms. jäiihan omaan arvoonsa
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Ketoosi

No tässä sinulle asiaa omalta sivultasi. Aikalailla samaa asiaa mitä sanoin, "Laihduttamisen kannalta ketoosin suurin käytännön hyöty on nälänhallinnan parantuminen, jolloin laihtuminen ei edellytä nälässä kitumista. Ketoosi itsessään ei takaa laihtumista eikä ole edellytys laihtumiselle. Osalle ihmisistä siitä on kuitenkin suuri apu. " Myöskään tuolla sivulla ei missään sanota että voi syödä enemmän kuin kuluttaa, koska kalorien säätely on ainut tapa laihtua rasvaimun lisäksi.

Uskon kyllä että olet karpatessasi laihtunut, oikeasti toimiva laihdutuskeinohan tuo on, mutta veikkaan ettei ruoistasi kuitenkaan tullut niin paljon kaloreita kuin on tuntunut, kun et kerta niitä laskenutkaan ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
mitä se karppaus lyhyesti kerrottuna sit on?
Syödään kahden ensimmäisen viikon aikana alle 20 g hiilareita, eli liha/rasvapainotteista ruokaa. Sen jälkeen oli ala-karppaus ja hyvä-karppaus, paremmin saat tieto sivulta karppaus.info
 
Vähäkalorinen koska kukaan ei pysy hoikkana karppaamalla tai käyttämällä ihmedieettejä eikä ne ole terveellisiä pidemmän päälle. Kaiken pitää lähteä elämäntavoista ja terveellinen kalorilaskenta on ainoa oikea keino muut tilapäistä huijausta.
 
...
mie painonvartijoiden ohjeilla, hieman muokaten, syön vähemmän hiilareita ja enemmän proteiineja. samalla sali treeniä ja lenkkeilyä sekä uimista. nyt 35 kg lähtenyt, puolessa vuodessa. kaksi nolla viikkoa ollut. nälkää en ole nähnyt. päin vastoin, välillä on todettava että en jaksa syödä mitä olen edellisenä päivänä suunnitellut ja laskenut tälle päivälle syötäväksi...
 

Yhteistyössä