Painonpudotus on itseasiassa helppoa kun kirjaa Exceliin kaikki ravintoarvot

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Paras laihdutuskuuri ja terveytymiskuuri on kun heitätte kaikki super- ja ultraprosessoidut tuotteet pois ja aloitatte ihmiselle sopivan kokoravinnon syömisen.

Kun hiilarikoukku katkeaa niin kokoaikainen ”nälkä” katoaa. Metaboliset oireet katoavat, iho-ongelmat paranevat. Jopa autoimmuunitaudit voivat kadota.

Jos ei kaikki vaivat lähde (johon ylipainonkin lasken) niin koettaisin jättää myös viljat pois, myös ne gluteenittomat.
 
vierailija
Paras laihdutuskuuri ja terveytymiskuuri on kun heitätte kaikki super- ja ultraprosessoidut tuotteet pois ja aloitatte ihmiselle sopivan kokoravinnon syömisen.

Kun hiilarikoukku katkeaa niin kokoaikainen ”nälkä” katoaa. Metaboliset oireet katoavat, iho-ongelmat paranevat. Jopa autoimmuunitaudit voivat kadota.

Jos ei kaikki vaivat lähde (johon ylipainonkin lasken) niin koettaisin jättää myös viljat pois, myös ne gluteenittomat.
Olisiko mahdollista saada tänne mahdollisuus poistaa tai piilottaa viestejä niistä ketjuista jotka on itse aloittanut? Tietyissä kuvalaudoissa on tämä mahdollisuus kunhan aloittaja antaa salasanan ensimmäisen viestin yhteydessä. Sillä tavalla voisi paremmin siivota tällaisia hörhöilyjä pois.
@Toimitus
 
Olisiko mahdollista saada tänne mahdollisuus poistaa tai piilottaa viestejä niistä ketjuista jotka on itse aloittanut? Tietyissä kuvalaudoissa on tämä mahdollisuus kunhan aloittaja antaa salasanan ensimmäisen viestin yhteydessä. Sillä tavalla voisi paremmin siivota tällaisia hörhöilyjä pois.
@Toimitus
Ei ole.😏

Kertoisiko AP, miten excel kertoo mikä on pielessä?😁
Meinaatko tervehtyä jos syöt ultraprosessoituja ruokia mihin on lisätty esim. synteettisiä vitamiineja niin että se on ”kelpo” ravintoarvojensa perusteella?
 
Kirjaaminen ja seuraaminen tosiaan auttaa.

Ja kun seuraavan kerran haluaa aktiivisesti pudottaa niin suurin osa on jo päässä, ei tarvitse enää edes exeliä. Ja pidemmän päälle sitä vaan oppii syömään oikein.


Haasteita toki on edessä silloinkin kun vaikkapa matkailee tai joutuu yömään muiden tekemää ruokaa.
 
vierailija
Kirjaaminen ja seuraaminen tosiaan auttaa.

Ja kun seuraavan kerran haluaa aktiivisesti pudottaa niin suurin osa on jo päässä, ei tarvitse enää edes exeliä. Ja pidemmän päälle sitä vaan oppii syömään oikein.


Haasteita toki on edessä silloinkin kun vaikkapa matkailee tai joutuu yömään muiden tekemää ruokaa.
Päässälaskussa aliarvioi yleensä aina syödyt kalorit. Siksi taulukkolaskenta on parempi.
En todellakaan jaksaisi ryhtyä moiseen.
Mutta 20 kiloa liikaa painoa ei ole liian raskasta raahata mukana?
 
Niin myös tutkimukset mitkä osoittaa punaisen lihan syömisen riskit...
Riippuu lihasta, en edes pidä super/ultraprosessoituja liha tai mukalihatuotteita lihana. Sen täytyy olla esim. 100% laidunsyönyttä.
Mitä ihminen muuten syö, se merkitsee myös.

Tuollaisia tutkimuksia voi tehdä jos syödään pelkkää punaista lihaa ja kananmunia. Mä suostun oitis koekaniiniksi jos paikka on tarjolla. Kunhan eläimet ovat syöneet puhtaasti lajilleen ominaisesti ilman mitään gmoshittiä tai glyfosaattipuskia tms. myrkkyjä.😬

Maailmassa suuri joukko ihmisiä syö pelkkää lihaa mutta ei heitä olla kiinnostuneita tutkimaan. Voivat todella hyvin. Osa näistä ovat lääkäreitä tutkijoita jne. Olen seurannut heitä.
.
 
vierailija
Riippuu lihasta, en edes pidä super/ultraprosessoituja liha tai mukalihatuotteita lihana. Sen täytyy olla esim. 100% laidunsyönyttä.
Mitä ihminen muuten syö, se merkitsee myös.

Tuollaisia tutkimuksia voi tehdä jos syödään pelkkää lihaa. Mä suostun oitis koekaniiniksi jos paikka on tarjolla. Kunhan eläimet ovat syöneet puhtaasti lajilleen ominaisesti ilman mitään gmoshittiä tai glyfosaattipuskia tms. myrkkyjä.😬

Maailmassa suuri joukko ihmisiä syö pelkkää lihaa mutta ei heitä olla kiinnostuneita tutkimaan. Voivat todella hyvin. Osa näistä ovat lääkäreitä tutkijoita jne. Olen seurannut heitä.
.
Niin mutta milloin sait kikkeliä?
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Lispetti 87323:
Tästä on tutkimuksia tehty vaikka kuinka paljon ja ihmiset ovat saaneet oikein hyviä tuloksia esim. jättämällä viljat pois.

Oletko sinä tutkinut asiaa?
Mulla on ihan ulkomuistissa tuttuja, joiden muistikin on säilynyt kun on välttynyt riitasienitaudilta
 

Yhteistyössä