painon vartijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pisteillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pah!!! olen kirjekurssilainen ja olisin halunnut ostaa myös sen tuote kirjan mutta sitä ei saa tilattua!!! :kieh: :kieh: :kieh:

todella typerää pitää mennä ryhmään jos haluaa sellaisen :kieh:
rahastusta sanon minä!!! :attn: :attn:

eihän kellään sattuisi olemaan ylimääräistä??? :wave: :wave:

(olisin kyllä tilannut netistä mutta kun ei voi ja sen kirjan takia en viittis ryhmään mennä kun muuten on matskua tullu postissa)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 22:22 mä vaan kirjoitti:
pah!!! olen kirjekurssilainen ja olisin halunnut ostaa myös sen tuote kirjan mutta sitä ei saa tilattua!!! :kieh: :kieh: :kieh:

todella typerää pitää mennä ryhmään jos haluaa sellaisen :kieh:
rahastusta sanon minä!!! :attn: :attn:

eihän kellään sattuisi olemaan ylimääräistä??? :wave: :wave:

(olisin kyllä tilannut netistä mutta kun ei voi ja sen kirjan takia en viittis ryhmään mennä kun muuten on matskua tullu postissa)

Hei! :wave:

Tarkoitatkos tuolla kirjalla sitä Ostajan opasta?

Jos sen haluat niin ei tarvii mennä ryhmään niin että maksaisit käynnistä. Kun kerran olet kirjekurssilainen niin voit/saat käydä ryhmän kokoontumis paikalla ryhmän aukiolo aikoina vain ostoksilla (lukee muuten siellä materiaalissakin). Mutta toisaalta jos olet vasta aloittanut ja tilannut sen neljän viikon aloitus-paketin niin siihen ei tuota opasta kuulu. Mutta mikäli vielä olet tilaamassa lisää/seuraavia paketteja (=Aktiivi-/motivaatio-paketit) niin niistä muistelen tuohon Aktiivi-pakettiin kuuluvan Ostajan oppaa ja Motivaatio-pakettiin sen Ravintola oppaan.

Minä olen myös kirjekurssilainen ja olen tilannut siis nuo kaikki kolme pakettia (=12vko:a) ja nyt omistan niin ikään nuo kyseiset oppaat myös. En siis ole kertaakaan käynyt ryhmässä. ;)
Tuli muuten mieleeni sekin että tuossa aloitus paketissahan oli ainakin minulla sellainen lappu jolla olisi voinut/saanut kerran käydä ryhmässä ilmaiseksi. Tosin se lappu oli voimassa "kurssin" ostopäivästä n.kuukauden. Taitaa muuten olla samainen lappunen noissa kahdessa muussakin paketissa. :headwall:
Joten nyt kurkistappa uudelleen niitä postin tuomia materiaaleja niin saatat löytää "yllätyksen". ;)

Voit muuten katsella myös eri huutokauppa ja kirppis palstoja netistä, sillä sieltä on näyttänyt löytyvän ainakin noita vanhempia oppaita ja muutakin PV:n materiaalia.

pitääpä kattella huutokauppoja...
minulla on se vanhempi ohjelma vuodelta 2004 periaatteessa en ole kirjekurssilainen kun sain materiaalit tutulta joka oli kyllästynyt laihdutukseen =) :)
mutta pitääpä selata niitä tarkemmin mitä sieltä löytyy B) :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2005 klo 10:40 mä vaan kirjoitti:
pitääpä kattella huutokauppoja...
minulla on se vanhempi ohjelma vuodelta 2004 periaatteessa en ole kirjekurssilainen kun sain materiaalit tutulta joka oli kyllästynyt laihdutukseen =) :)
mutta pitääpä selata niitä tarkemmin mitä sieltä löytyy B) :laugh:

Mulla muuten on sellainen käsitys että tuolla PV:n ryhmässä voi käydä sillä tutustumis käynnillä ja ostaa materiaalia. Niin ja tuo tutustumis käyntihän on ilmainen. Eli menet ryhmään "kuuntelu oppilaaksi" ja päätät vasta sen jälkeen haluatko liittyä vai et. Joten voisit ainakin soittaa ja kysyä toimiiko näin.

Niin ja eikös tuo PV:n ryhmä ole muutenkin "avoin kauppa" kaikille.:headwall: Vai olenkohan ymmärtänyt jotenkin väärin? :whistle:

Hmmm... Mikäli sulla on tuo vanhempi PV:n kirje-materiaali niin ainakin siihen löytyy täydennys materiaalia Huuto.netin puolelta.
:whistle:

kiitos viiden äiti laiskana ku viittit vastailla mulle.
on varmaan rankaa olla viiden äiti :whistle:
yhdenki kans on mun mielestä tekemistä :laugh:
nyt varsinki ku kaikki tulee alas mikä sattuu tielle :attn:
ja sit pitäis vielä laihduttaakkin jossain välis :laugh:
mut tsemppiä sulle ei oo helppoo olla äit :hug: :hug:

Yhteistyössä