painon vartijat

  • Viestiketjun aloittaja pisteillä
  • Ensimmäinen viesti
pisteillä
kuinka moni laihduttaa painonvartijoiden pisteillä? onko hyviä tuloksi? paljonko on tippunut esim. viikossa, kuukaudessa? jos normaalisti saa syödä 20 pistettä niin kuinka monta saa syödä ollessaan raskaana?

kiinostaisko ketään sellainen pisteillä laihduttajien pino? sais vaihtaa ajatuksia ja reseptejä ja ennen kaikkea vinkkejä!

olen juuri aloittanut pisteillä laihduttamaan ja minulla on mahdollisuus että olisin raskaana. viikossa sekin selviää ;) yksi lapsi minulla onkin jo . poika täyttää 8kk. kun nyt kerta olen juuri vasta aloittanut haluaisin kuulla kuinka muilla menee! vaikka viikottain. useamminkin jos haluaa!! :wave: :wave: :wave:

ylipainoa löytyy sellainen 13kg :attn:
 
täälä on yks pojoilija :) 15 kg oon saanu tippumaan vajaas kolmeskuukaudes.. nyt oon tosin hiukan lispunu mutta lasken kuitenkin edelleen :) viikossa on yleensä tippunu hiuka yli kilo joskus kaksiki tai vaan muutama satagramma. vielä ois kymmenisen kiloa tiputettavaa..mutta eiköhän se pikku hiljaa tipu :hug:
 
Heippa!

Täällä myös yksi pisteilijä..aloitin 3.10.05 joten juurikin viikko takana ja painoa lähti 1,2kg ja kovasti on vielä tiputettavaa n.40kg niin olisin ihanne painon ylärajalla :ashamed:
Minulla myös lapsia poika täytti juuri 4v ja tyttö 9kk..
Olen nyt aloittanut kävelemisen juurikin tänään käveltiin likan kanssa 6km..jotekin vaan on paljon pirteempi ja energisempi olo kun katsoo mitä suuhunsa laittaa..
 
pisteillä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 15:56 äiti kirjoitti:
täälä on yks pojoilija :) 15 kg oon saanu tippumaan vajaas kolmeskuukaudes.. nyt oon tosin hiukan lispunu mutta lasken kuitenkin edelleen :) viikossa on yleensä tippunu hiuka yli kilo joskus kaksiki tai vaan muutama satagramma. vielä ois kymmenisen kiloa tiputettavaa..mutta eiköhän se pikku hiljaa tipu :hug:
tuohan on todella hyvin!!! jos itse pystyisin samaan niin minullehan riitäisi 3kk pisteillä syömistä :) ja sitte tietysti vähän katsoa mitä syö. unohtui sanoa että mitat on 166cm ja tällä hetkellä 78kg ennen raskautta siis 65kg onhan sinne vielä matkaa mutta vois olla enemmänkin :wave: :wave: :wave:
 
pisteillä minäkin, aloitin elokuussa. Painoa on tippunut 9kg, mutta nyt viimeiset ylipaino kilot ovat todella tiukissa, niin lähellä mutta kuitenkin.....
Välillä putosi 2kg/ viikko, nyt tullut välillä takaisinkin.
Aina ei jaksa noudattaa pisteitä, ja silloin laihtuminen hidastuu, ikävä kyllä.
Varoituksen sana, lihgt limpparit kannataa unohtaa, karkeista ja herkuista kannataa huomioda isommilla pisteillä, etenkin jos tulee herkuteltua paljon.
Keitety vihannekset, lisää niihin soijakastiketta ja sipulijauhetta, maistuu tosi hyvälle.
Tutki kunnolla kaupan pakasteallas, niin saat vaihtelua erillaisista vihannessekoituksilla.
Kukkia kaikille meille, jotka jaksamme edes yrittää laihtua :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
pisteillä

Kukkia kaikille meille, jotka jaksamme edes yrittää laihtua :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
[/quote]

mä oon ihan samaa mieltä! se on jo askel eteen päin kun päättää et nyt on ees yritettävä laihtua! kuinkahan monta pistettä on yksi karkki pussi? yritän säästää viikonlopuksi muutaman pisteen että sais sitten syödä karkkia (kohtuudella tietenkin =) ) ajattelin ettei tulisi kunnon ratkeamista noihin karkkeihin jos niitä sallisi itselleen silloin tällöin. niin ja voihan niitä liikunta pisteitäkin sit kerätä jos ruoka pisteet tulee käytettyä joka päivä. on tää kyllä tosi hyvä ohjelma. tietää tarkaan mitä saa syödä ja kuinka paljon. ja voipi käydä vaikka joskus hampurilaisellakin kun vaan laskee pisteen. ku ylensä dieteissä ei saa syödä mitään rasvaista :)
mutta kirjoitelkaahan lisää kokemuksia!
 
Mä kans pisteillä ollu heinäkuun alusta asti ja tulos - 11 kg.Paino on jäänyt pari kertaa junnaamaan, mutta yx kasvis-vesipäivä ja taas lähtee laskemaan. Nyt oli stressiä auton vaihdon kans ja pisteen laskeminen jäi vähäksi aikaa mutta plussaa ei ole tullut ja siitä olenkin ylpee, että saan pidettyä painoni siinä mihin se on jo pudonnut. Tavotteeseen vielä 9 kg, mutta aikarajaa ei ole. Mukava ollut jo vaatekaapista laittaa isoja vaatteita pois..
Hemmottelupäiviäkin on ollut, että ei tämä niin totista puuhaa ole, siihen malliin kuin itsestä parhaalta tuntuu eikä niinkuin sinä Valion maitomainoksessa että naama rutussa hakemaan porkkanaa kaapista! :D
 
Vusseli
Mä alotin uudestaan ihan ryhmässä ja ekan viikon aikana tippui vaan 100 grammaa.Syykin on ihan omani,lopetin samalla tupakanpolton ja tosi vaikee viikko oli,nyt helpottanut ja oon pysynyt ihan pisterajoissani,katotaa sit seuraava punnitus.
 
Pisteillä täälläkin yritellään, vaan kun mättää jossain. Niin no tai kyl sen tiedänkin missä = "salasyöppö/kaappisyöppö" olen. Tosin olen yrittänyt kaappiin jemmata vähä kalorisempia herkkuja, mut taidampa vain itseäni näin huijata.

Niin siis PV:n kirjekurssi on apunani ollut nyt tasan kuus viikkoa ja pudotusta -2.6 kg. Ei kovin paljon mut kuitenkin jotain ottaen huomioon toun paheeni ja melkein kahden kilon plussa viikon. :\|

Aloittanut olen siis 1.9 -05 ja alkupaino oli tasan 90kg + pituus 163cm. Nyt sitten paino tänään 87.4kg, eli pudotusta 2.6kg. :ashamed: Elikkäs pois olis kiloja karisteltava tuollaset 30kg, jos meinaa hyvänolon painon rajoihin yltää. :eek: Niin että viel on pitkämatka edessä. Niin tai jos saiskin kolmessa kuukaudessa 15kiloo potoomaan niin sitten puolisen vuotta riitäs. Olihan tuon kilomäärän joku tiputellut tuossa kolmessa kuukaudessa. ;)

 
pisteillä
onkos teistä kukaan kattonu sitä olet mitä syöt? jotenkin ärsyttävän oloinen se ravitsemusterapeutti mut kai niitten pitää ollakki. siitä ohjelmasta saa hyviä vinkkejä laihdutukseen.
mä oon sitä miettiny et kuinka paljon saa syödä pisteitä sitten kun pääsee siihen tavoite painoon ettei liho takasi? :saint:

kuinka paljon teillä on lähtenyt ensimmäisillä viikoilla? eikös silloin lähe vähä enemmän vai =)

voi ei viikonloppu tulossa se on aina kiperä paikka minulle :ashamed: tulee syötyä kaikkia herkkuja! onko muilla samaa ongelmaa et viikot menee ihan hyvin mut viikonloppuna sitten pääsee "herkku piru" vapaaksi? :kieh: :kieh:

no joo mut halaus munultakin kaikille laihduttajille :hug:
 
Vusseli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2005 klo 11:34 pisteillä kirjoitti:
onkos teistä kukaan kattonu sitä olet mitä syöt? jotenkin ärsyttävän oloinen se ravitsemusterapeutti mut kai niitten pitää ollakki. siitä ohjelmasta saa hyviä vinkkejä laihdutukseen.
mä oon sitä miettiny et kuinka paljon saa syödä pisteitä sitten kun pääsee siihen tavoite painoon ettei liho takasi? :saint:

kuinka paljon teillä on lähtenyt ensimmäisillä viikoilla? eikös silloin lähe vähä enemmän vai =)

voi ei viikonloppu tulossa se on aina kiperä paikka minulle :ashamed: tulee syötyä kaikkia herkkuja! onko muilla samaa ongelmaa et viikot menee ihan hyvin mut viikonloppuna sitten pääsee "herkku piru" vapaaksi? :kieh: :kieh:

no joo mut halaus munultakin kaikille laihduttajille :hug:
jeps,mä tuun ryhmästä just sopivasti ku toi alkaa ni katon sen vähä niiku jatkeena ryhmälle :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 11:19 pisteillä kirjoitti:
kuinka moni laihduttaa painonvartijoiden pisteillä? onko hyviä tuloksi? paljonko on tippunut esim. viikossa, kuukaudessa? jos normaalisti saa syödä 20 pistettä niin kuinka monta saa syödä ollessaan raskaana?

kiinostaisko ketään sellainen pisteillä laihduttajien pino? sais vaihtaa ajatuksia ja reseptejä ja ennen kaikkea vinkkejä!

olen juuri aloittanut pisteillä laihduttamaan ja minulla on mahdollisuus että olisin raskaana. viikossa sekin selviää ;) yksi lapsi minulla onkin jo . poika täyttää 8kk. kun nyt kerta olen juuri vasta aloittanut haluaisin kuulla kuinka muilla menee! vaikka viikottain. useamminkin jos haluaa!! :wave: :wave: :wave:

ylipainoa löytyy sellainen 13kg :attn:
Älä vaan ala pisteitä laskemaan jos oot raskaana!!! Siulla kuitenki aika vähän ylipainoa. On se vauvan terveys tärkeämpi ku omat kilot. niitä ehtii sit pudottaa ku vauvis on syntyny.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.10.2005 klo 15:13 Mantti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 11:19 pisteillä kirjoitti:
kuinka moni laihduttaa painonvartijoiden pisteillä? onko hyviä tuloksi? paljonko on tippunut esim. viikossa, kuukaudessa? jos normaalisti saa syödä 20 pistettä niin kuinka monta saa syödä ollessaan raskaana?

kiinostaisko ketään sellainen pisteillä laihduttajien pino? sais vaihtaa ajatuksia ja reseptejä ja ennen kaikkea vinkkejä!

olen juuri aloittanut pisteillä laihduttamaan ja minulla on mahdollisuus että olisin raskaana. viikossa sekin selviää ;) yksi lapsi minulla onkin jo . poika täyttää 8kk. kun nyt kerta olen juuri vasta aloittanut haluaisin kuulla kuinka muilla menee! vaikka viikottain. useamminkin jos haluaa!! :wave: :wave: :wave:

ylipainoa löytyy sellainen 13kg :attn:
Älä vaan ala pisteitä laskemaan jos oot raskaana!!! Siulla kuitenki aika vähän ylipainoa. On se vauvan terveys tärkeämpi ku omat kilot. niitä ehtii sit pudottaa ku vauvis on syntyny.
paitsi, että terveellisesti kyllä saa syödä, varsinkin jos on raskaana. eikos niillä painovartijoilla on joku oma juttu raskaana oleville? kaloreissa raskaus vie 300kcal.

itse en ole pisteilijä, mutta paino-ongelma on yhteinen.
ekassa raskaudessa painoa tuli 22 kg ja toisesta jäi käteen "-10kg" eli kymppi vähemmän kuin ekassa/vikassa neuvolassa. vauva kasvoi koko raskuden yläkäyrällä.

sairastuin siis toisessa raskaudessa raskausdiabetekseen ja lääkäri pisti minut (1800kcal) dietille (jonka löydät sokeriklubin ekalta sivulta). kiloja lähti turvallisesti (raskausviikolla 28 painoa oli 83,6kg ja nyt kolme viikkoa synnytyksen jälkeen 64kg, eka ja vika neuvolva siis 75kg) eikä nälkää tarvinnut/saanut nähdä. kyseinen ruokavalio on kevyt, mutta terveellinen.

jos sitä ylipainoa kerran on, niin parempi miusta ainakin on katsoa mitä suuhunsa laittaa, kun tuskailla sitten mahdottomien lisäkilojen takia, kun raskaus on muutenkin jo raskasta, ilman, että itse tekee siitä yhtään enää vaikeampaa.

onnea odotukseen ja painonhallintaan!
:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.10.2005 klo 15:51 linnea75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.10.2005 klo 15:13 Mantti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 11:19 pisteillä kirjoitti:
kuinka moni laihduttaa painonvartijoiden pisteillä? onko hyviä tuloksi? paljonko on tippunut esim. viikossa, kuukaudessa? jos normaalisti saa syödä 20 pistettä niin kuinka monta saa syödä ollessaan raskaana?

kiinostaisko ketään sellainen pisteillä laihduttajien pino? sais vaihtaa ajatuksia ja reseptejä ja ennen kaikkea vinkkejä!

olen juuri aloittanut pisteillä laihduttamaan ja minulla on mahdollisuus että olisin raskaana. viikossa sekin selviää ;) yksi lapsi minulla onkin jo . poika täyttää 8kk. kun nyt kerta olen juuri vasta aloittanut haluaisin kuulla kuinka muilla menee! vaikka viikottain. useamminkin jos haluaa!! :wave: :wave: :wave:

ylipainoa löytyy sellainen 13kg :attn:
Älä vaan ala pisteitä laskemaan jos oot raskaana!!! Siulla kuitenki aika vähän ylipainoa. On se vauvan terveys tärkeämpi ku omat kilot. niitä ehtii sit pudottaa ku vauvis on syntyny.
paitsi, että terveellisesti kyllä saa syödä, varsinkin jos on raskaana. eikos niillä painovartijoilla on joku oma juttu raskaana oleville? kaloreissa raskaus vie 300kcal.

itse en ole pisteilijä, mutta paino-ongelma on yhteinen.
ekassa raskaudessa painoa tuli 22 kg ja toisesta jäi käteen "-10kg" eli kymppi vähemmän kuin ekassa/vikassa neuvolassa. vauva kasvoi koko raskuden yläkäyrällä.

sairastuin siis toisessa raskaudessa raskausdiabetekseen ja lääkäri pisti minut (1800kcal) dietille (jonka löydät sokeriklubin ekalta sivulta). kiloja lähti turvallisesti (raskausviikolla 28 painoa oli 83,6kg ja nyt kolme viikkoa synnytyksen jälkeen 64kg, eka ja vika neuvolva siis 75kg) eikä nälkää tarvinnut/saanut nähdä. kyseinen ruokavalio on kevyt, mutta terveellinen.

jos sitä ylipainoa kerran on, niin parempi miusta ainakin on katsoa mitä suuhunsa laittaa, kun tuskailla sitten mahdottomien lisäkilojen takia, kun raskaus on muutenkin jo raskasta, ilman, että itse tekee siitä yhtään enää vaikeampaa.

onnea odotukseen ja painonhallintaan!
:hug:
Ei oo PV:lla mitään laihdutusohjeistuksia raskaana oleville. Toki täytyy terveellisesti syödä, mut ei saisi varsinaisesti laihduttaa. Tää ohjeistus on ollu jo monta vuotta. Ja imettävien äitien suositellaan aloitettavan laihdutus VASTA kun vauva saa kiinteää ruokaa. Ite en stressanu kummankaan odotuksessa syömisen kanssa, mutta olisin toivonu että olis ollu voimia vähän katsoa mitä suuhunsalaittaa...ainakin jälkikäteen. Mut pisteillä on helppo laihduttaa, ONNEKS!!
 
pisteillä
no tätnään tuli sekin selville että en ole raskaana. ei musta yhtään tuntunutkaan että olisin joten hyvä näin saa laihduttaa rauhas :wave:
maanantaina saa sit hypätä puntarille ja kattoo paljonko on ekan viikon aikana lähteny. tänään karkas vähän kädestä tää pisteiden lasku mut onnex oli jokunen säästös :)
hyvin teillä muilla pisteilijöillä ainakin lähteny onneksi olkoon kaikílle :flower: sekin on jotain et tippuu vaikka 100g viikossa kunhan ei vaan nouse mä oon sitä mieltä!

no mut mä oottelen kauhulla vaikuttiko tän päivän mässäily viikko pudotukseen :snotty: :ashamed:
 
pisteillä
viikko pisteilyä takana ja 1,7 kg on jäänyt. olen todella iloinen =) =)
nyt vaan jatketaan samaan malliin.

kun kerta ohjeissa sanotaan että kerran viikossa saa luvan kanssa herkutella niin tarkoittaako se sitä että pitää säästää pisteitä vai ei ?? onneksi tuo minun viikonloppuinen mässäily ei sitten vaikuttanut tuohon painon putoamiseen :snotty: odotin jo pahinta :attn: että olisikin tullut plussa viikko mutta ei onneksi :saint:

nyt jäljellä vilä sellanen kymmenen kiloa. mut sehän on oikeastaan aika vähän nyt kun vauhtiin on päästy B)
:flower: :flower: :flower: painonvartijoiden keksijöille :flower: :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 09:59 pisteillä kirjoitti:
viikko pisteilyä takana ja 1,7 kg on jäänyt. olen todella iloinen =) =)
nyt vaan jatketaan samaan malliin.

kun kerta ohjeissa sanotaan että kerran viikossa saa luvan kanssa herkutella niin tarkoittaako se sitä että pitää säästää pisteitä vai ei ?? onneksi tuo minun viikonloppuinen mässäily ei sitten vaikuttanut tuohon painon putoamiseen :snotty: odotin jo pahinta :attn: että olisikin tullut plussa viikko mutta ei onneksi :saint:

nyt jäljellä vilä sellanen kymmenen kiloa. mut sehän on oikeastaan aika vähän nyt kun vauhtiin on päästy B)
:flower: :flower: :flower: painonvartijoiden keksijöille :flower: :flower:
Hieno saavutus, jatkavaan samaan malliin!!
 
mä vaan
siis kertokaahan nyt kauemman poijoilleet et kuinka monta viikkoa teillä on lähtenyt suht keppeesti toi paino? musta tuntuu et ku on aluksi lähtenyt todella hyvin että jää junnaamaan sit paikoilleen nopeesti? oonko oikees? :headwall:

mitenkäs sitten onko se tuhoisaa laihdutukselle että pitää sen yhen herkuttelu päivän viikossa? :p

kerokaahan nyt muutkin kuulumisia! kun en oikein tiedä muutakaan mihin pinoutuis ku en oo yli 80kg (tai olen kyllä ollut :snotty: )
ja en ole ollut raskausajan diabeetikko enkä suunnitele lasta :x en kyllä käytä ehkäisyäkään :LOL: :LOL: mutta en nyt suunnitelemalla suunnitelekkaan...

olen lukenut monista eri pinoista et sielä kans yritetään laihdutella pisteillä... tulkaa tännekkin kertomaan heti miten laihdutus etenee :kieh: ettei aivan yksin tarvis pitää tätä pinoa pystyssä :'(

eli kaikki joukolla pisteitä laskemaan :wave:
 
Täällä yksi pojoilija, joka laskee pisteitä kotosalla eli en käy ryhmässä, mutta olen pinoutuneena tuonne "pino yli 80 kg":siin. :wave:

Olen ollut pisteillä 9½ viikkoa ja paino on laskenut 7,8 kg, eli noin 820g/vk! =) Yksi ainut plussaviikko on ollut ja sekin johtui puntarin vaihtamisesta! \|O

Tsemppiä urakkaan! :hug:
 
pisteillä
nonii tällä viikolla sitten tippui 700g aika hyvin tuokin =) =)
eli lähtö oli 77,7
nyt 75.3
eli kokonais tiputus 2.4kg todella hyvin 2 viikossa B) =)

vielä kun jättäis viikonloppuna tuota mässäilyä pienemmälle :headwall: niin varmaan laihtuis enemmän.
mutta pitäähän sitä tuoda välillä juhlaa laihdutukseenkin :p
ja se on pää asia että paino kuitenkin tippuu vai mitä :saint:
 

Yhteistyössä