Painon pudottamisen aloitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Adelade
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Adelade

Aktiivinen jäsen
11.10.2006
4 780
0
36
Juu otsikko vähä tyhmä, mut en parempaakaan tähän hätään keksiny :ashamed:
Eli kysymys teille jotka olette painoa pudottaneet useita kymmeniä kiloja, eli urakkaa on ollu, miten ootte saaneet itteänne niskasta kiinni ja alkamaan laihdutuksen? Miun pitäs tuommoset parikymmentä kiloa saada painoa pois niin alkas normaalipaino ees häämöttää horisontissa... vaikeinta on just se alottaminen!! Oon niin laiska ja saamaton \|O etten ole vielä ees oikeesti yrittäny... Tällä menolla paino vaan nousee ja nousee, enkä ite sitä huomaakaan, pakko ois siis jotain tehdä. Oon vielä niin kärsimätön etten malta odottaa painonputoamista. Voisko apua olla jostain pikastartista, se vois motivoida jatkamaan kun tuloksia näkys jo nopeesti? (tiedän ettei pikadieetit yms. tuota pysyvää tulosta, mutta näin alussa että sais ees jotain tuloksia ja motivaatioo kohotettua?)

Mä alotin elokuussa pv:ssä ja vaaka näytti eilen -20,4.. Olin siis ihan mieletön syöppö ja herkkupylly.. En osaa muut neuvoa antaa kun vaan niskasta kiinni ja alottaa.. Mun mielestä helpoimmat viikot oli just ne ekat 2vko:a nyt on hirveitä motivaation puutoksia ja herkku himoja.. Mut ei auta kun jatkaa sillä vielä on pudotettavaa.. Ekan viikon pudotus oli 3,6kg (nesteet), joten tulosta ei aina joudu kauan odottaa jos vaan jaksaa pitää itselleen kuria..Siitä eteenpäin paino on pudonnut sellaista 1kg:n viikko vauhtia, on tullut jopa muutaman herkku viikkona plussaakin.. Tsemppiä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2006 klo 11:47 murmeli81 harmaana kirjoitti:
Mä alotin elokuussa pv:ssä ja vaaka näytti eilen -20,4.. Olin siis ihan mieletön syöppö ja herkkupylly.. En osaa muut neuvoa antaa kun vaan niskasta kiinni ja alottaa.. Mun mielestä helpoimmat viikot oli just ne ekat 2vko:a nyt on hirveitä motivaation puutoksia ja herkku himoja.. Mut ei auta kun jatkaa sillä vielä on pudotettavaa.. Ekan viikon pudotus oli 3,6kg (nesteet), joten tulosta ei aina joudu kauan odottaa jos vaan jaksaa pitää itselleen kuria..Siitä eteenpäin paino on pudonnut sellaista 1kg:n viikko vauhtia, on tullut jopa muutaman herkku viikkona plussaakin.. Tsemppiä!

Tosi hienosti oot onnistunu! Ei voi kun onnitella :flower: Mie olen kans semmonen herkkup.erse etten usko toista samanlaista olevan, suklaa on pahin!! Ja näin joulunalla kun sitä on vielä niin kivasti tarjollakin :whistle:
Kattelin noita nutrilett-tuotteita, josko niillä pääsis alkuun. Jostainhan se on tosiaan alotettava, pitäs käydä nyt vaaka ostamassa ei tarviis aina kyläreissuilla lukkiutua vessaan puntarille :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2006 klo 12:04 Pinnea pihalla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2006 klo 11:47 murmeli81 harmaana kirjoitti:

Tosi hienosti oot onnistunu! Ei voi kun onnitella :flower: Mie olen kans semmonen herkkup.erse etten usko toista samanlaista olevan, suklaa on pahin!! Ja näin joulunalla kun sitä on vielä niin kivasti tarjollakin :whistle:
Kattelin noita nutrilett-tuotteita, josko niillä pääsis alkuun. Jostainhan se on tosiaan alotettava, pitäs käydä nyt vaaka ostamassa ei tarviis aina kyläreissuilla lukkiutua vessaan puntarille :laugh:

Suosittelisin kyllä "järkevää" painonpudotusta jos haluaa pysyviä tuloksia.. Mä olen meinaan kans aikoinaan kokeillu nutriletit ja sairaala dietit ja saanu kilot takasin ja vielä ekstraakin.. Jos ei halua pv:tä tai keventäjiä tms niin sit vaan yksinkertaisesti ruokavalion kevennys, paljon kasviksia ja hedelmiä ja muut tuotteet mahdollismman vähärasvaisina.. Liikuntaa vielä mukaan niin varmasti toimii... Suklaa se on mullekin kaikkein suurin kompastuskivi, mutta vaikka laihdutan niin pidän joskus herkkupäiviä. Yleensä mässään koko päivän ja seuraavana päivänä olo on niin kamala ettei heti enää teekään mieli suklaata ja muita herkkuja. Nää on vaan mun kokemuksia kukin tyylillään.. Mut siksi mä valitsin pv:n sillä nutriletit on aivan kamalan makuisia ja lisäksi kokoajan on nälkä.. Tänä aikana kun olen laihduttanut niin en ole joutunut kärsimään kertaakaan nälästä, kun oon järkevästi miettiny mitä suuhun laitan.. Mulla on myös auttanu se kun tosiaan käyn vaan tasan kerran viikossa vaa-alla enkä hypi sen päällä päivittäin.. Se vaan luo turhaa ressiä koko hommaan.. Ei muuta kun onnea matkaan minkä tavan sitten valitsetkin B)

Täältäkin iso potku takamuksille!
En periaatteessa ole kelvollinen vastaamaan aloitukseesi, koska olen toistaiseksi pudottanut "vain" 10,8kg -kolme samanlaista määrää vielä jäljellä :o

Ymmärrän kuitenkin tuntemuksesi vallan hyvin! Minulla kesti lopulta vuosia ennenkuin sain sen oikeanlaisen raivon/motivaation/tsempin päälle -väliin mahtui muutama raskaus ja useampi laihdutusaloitus, jotka kuitenkin tyssäsivät alkumetreillä -en tiedä, mihin.

Nyt olen kuitenkin niin varma päätöksestäni ja projektin onnistumisesta, että väitän tämän olevan elämäni viimeisen painonpudotusprojektini! B) Minullekin on hieman mysteeri, miten olen saanut motivaation näin korkeaksi -oliko itseinhoni niiden satojen karkkipussien jälkeen vain niin suuri? Oliko aika kypsä?

Kärsimättömyys on tuttua \|O Jatkuvasti taistelen mielialojeni kanssa: tahtoisin NIIN, etttä kilot katoaisivat hetioitisnyt! Miksei paino voi pudota nopeammin? En jaksaisi odottaa ensi vuoteen! -Tuttuja olotiloja näin alussa. Ihan pikkaisen olen ehkä tottunut ajatukseen, että kun nyt maltilla ja sitkeydellä mennään eteen-ja alaspäin, vielä joskus näen itseni normaalipainoisena!

Tahdon vielä vuodatukseni päätteeksi todeta, että suurin ja oleellisin apu tässä projektissani on vertaistuki, samassa tilanteessa olevat ja olleet ihmiset, joille voi purnata painon junnaamista ja hehkuttaa kilojen katoamista -sekä tsempata muita samassa veneessä olijoita.

Yhteistyössä