Muistaakseni 7-9 kiloa jokaisessa kolmessa raskaudessa. Esikoisen ja keskimmäisen jälkeen kaikki kilot karisi viikossa, kuopuksen jälkeen olin lähtöpainossa 3-4 kk:n kuluttua synnytyksestä.
Kolme raskautta,kaikissa tuli 13-18 kiloa painoa lisää.Tuntuu nyt aika hurjalta määrältä.Mutta eipä ole enää kiloakaan niistä jäljellä,päinvastoin miinuksen puolella vaaka tällähetkellä.
Ekassa ja tokassa nousi 17 kiloa. Nyt odotan kolmatta ja 20 kiloa noussut. 37 raskausviikkoa. Maha on niin iso ettei tahdo enää pystyssä pysyä. Onneksi ei enää kauheasti odotusta jäljellä.
Ekasta painavimmillani kiloja oli 13kg, nyt odotan toista, mutta raskaus vasta ekalla raskauskolmanneksella ja paino on pysynyt normaalilukemissa. Saas nähdä miten paljon tällä kertaa tulee?
Ekassa tuli 20 kiloa, mutta lähtivät kepeästi poiskin. Toisesta tuli 29 kiloa ja vuosi meni että aloin olla tyytyväinen omaan kroppaani. Tosin olin aina ollut todella todella hoikassa kunnossa. Nyt taitanee jäädä vähän muistoksi, mutta kovasti normaalimitoissa täällä ollaan.
heips ku mulla on toinen raskaus ja nyt on viikkoja 32+5 ja paino on noussu vaivaset 5kg. Ensimmäises raskaudes nousi paino 15 kg. Sit istukka on vähän huonos paikas. Liian alhaalla lähel kohdun suuta niin kuinka monel on tehty keisarinleikkaus täs tapaukses?
ekasta 12,5
kaksosista 24 ja rapiat, joista jäi seitsemän kiloa
kolmannessa raskaudessa 17 (takas lähtöpainoon)
neljännessä raskaudessa 18 kiloa (pari kiloa alle lähtöpainossa nyt)
Ekasta tuli 18kg, josta jäi pohjille 2kg tähän raskauteen. Nyt kiloja tullut 13 ja rvk33 ja risat menossa. Imetys vei hyvin kilot, ja ruokahalukin normalisoitui synnytyksen jälkeen.
Kaikkien kolmen kans 20kg, vaikka kuinka yritin tsempata. Noin vuodessa normaalipainossa, kolmosen jälkeen tuntuu häviävän hitaimmin. Mut ei sillä niin kauheesti väliä, kunhan on itellä hyvä olla.