eli minä varasin tuossa yksityiselle ajan kun en mihinkään ole saanut vastauksia tuolla kunnallisella puolella.. Eka lapsi oli iso (4,53kg rv 40+4) ja silti eivät aijo tuota tulevan vauvan painoa tarkistella mitenkään. samoin synnytys meni päin mäntyjä,vuosin 2,2l. ja leikkaus-salissa paikkailtiin ja teholla olin. Niin siis yleisellä puolella ei kukaan ota tosissaan minun synnytys-pelkoani.. Eli kysymys siis kuuluu: antaako tuo rv 30 tehty painoarvio vielä mitään viitettä tulevasta syntymäpainosta? ja suostuvatko yksityiset lääkärit yleensä ottamaan kantaa mihinkään asioihin tulevasta synnytyksestä yms..? ja pystyvätkö esim lähetettä pistämään johonkin eteenpäin,jos tuntuu että olis tarvetta? Toivon niin että tuolla lääkärillä sais jotain apua ja tietoa,muuten kohta hajoaa pää näiden pelkojen kanssa.. :ashamed:
(niin,ja pelkopolillekkaan terkka ei ole luvannut pistää lähetettä kun joskus rv 36.. vaikka olen peloistani puhunut.. eli hänen mielestään yksi keskustelukerta ennen synnytystä ihan riittävä..)
Kiitos jos joku viitsii tätä sekavaa tekstiä kommentoida..
(niin,ja pelkopolillekkaan terkka ei ole luvannut pistää lähetettä kun joskus rv 36.. vaikka olen peloistani puhunut.. eli hänen mielestään yksi keskustelukerta ennen synnytystä ihan riittävä..)
Kiitos jos joku viitsii tätä sekavaa tekstiä kommentoida..