Paino on juminut kauan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minna"

Vieras
Ja sitä kumminkin 25 kg ylimäärästä. No nyt olen syönyt kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkkeitä 4 vk, paino on 4 kg pudonnut, liikunnan olen vähentänyt 2 krt vk. Söin varmaan liian vähän mitä liikuin. Josko nyt pääsisin tavoitteeseeni ja alotan sitten kiinteyttämisen :)

[QUOTE="Minna";24501956]Ja sitä kumminkin 25 kg ylimäärästä. No nyt olen syönyt kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkkeitä 4 vk, paino on 4 kg pudonnut, liikunnan olen vähentänyt 2 krt vk. Söin varmaan liian vähän mitä liikuin. Josko nyt pääsisin tavoitteeseeni ja alotan sitten kiinteyttämisen :)[/QUOTE]

Mulla todettiin kans vajaatoiminta ja syön puolikkaan aamuisin ja paino on laskenu ihan mukavasti varmaan ainakin 5 kg voi olla enemmän lisäks mulla menee Metforem vissiin pco:n takia ja sekin laihduttaa :) minulla myös ainakin 20 kg liikaa painoa :)

Mulla todettiin kans vajaatoiminta ja syön puolikkaan aamuisin ja paino on laskenu ihan mukavasti varmaan ainakin 5 kg voi olla enemmän lisäks mulla menee Metforem vissiin pco:n takia ja sekin laihduttaa :) minulla myös ainakin 20 kg liikaa painoa :)

Kiva :) Tsemppiä sulle.. Kyllä se vaan antaa virtaa ku näkee puntarissa tuloksia.. Aiemmin luovutin ku ei 3 viikossakaan tapahtunut mitään.

Yhteistyössä