Mulla oli sama, paitsi että liikuin joka päivä. Sitten yks päivä hermostuin ja kun mies teki itselleen ranskalaisia ja makkaraa, mäkin söin niitä jonkun verran vaikka liikaahan niistä tuli kaloreita. Mun paino oli jumittanut silloin ainakin viikon ihan samassa. Kun seuraavana päivänä menin vaakaan paino oli yhtenä päivänä pudonnut 0,6kg ja olin vielä syönyt ranskalaisia ja makkaraa.
Sen jälkeen aloin syödä vähän enemmän ja liikuin saman verran kuin aiemminkin ja paino on tippunut 0,1-0,2kg joka päivä. Ja ylipainoa mulla on noin 16kg.Mietin vaan että kannattaa pitää huoli ettei syö liian vähänkään, paino jumittaa. Yritin kesälläkin laihduttaa ja pyöräilin joka päivä, paino laski ensin mutta jäi muutamaksi viikoksi jumiin ja aina laski 1 päivänä 0,5kg juuri lepopäivänä eli silloin en liikkunut. Turhauduin noin hitaasta tahdista ja luovutin, nyt huomaan että söin varmaan liian vähän silloinkin.Söin noin1200-1300kcal ja liikuin noin tunnin, nyt syön noin 1500-1600 ja liikun noin tunnin, joskus vähän enemmän ja silloin syön vähän enemmän, paino tosiaan putoaa nyt 0,1-0,2kg päivässä. Vajetta mulla jää noin 600-700kcal/pv.
Tsemppiä sulle laihdutukseen, on niin ärsyttävää kun toivoo laihtuvansa ja mitään ei tapahdu!