Painosta asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana nyt

Vieras
Millä saan itseni taas ruotuun että rupeen laihtuun. Mulla on ylipaino 48 kg. Keväällä sain itseni vaatekoosta 48 itseni kokoon 44, paino putosi 5 kg, aatelkaa 5 kg 5 kk aikana. Kiinteytystä tapahtu kun kävin salilla 4 krt vk, 1 krt vk kävelyä 50 min. Mutta nyt, on taas alkanu lipsuu ja vaatekoko alkaa 46 lähenee, ei, ja ei, en halua, mutta mäkki ja hese viä voiton, miksi :( En halua, mut aattelen et menkööt nyt vaikka tunnen et paha olo on taas ku ei näe peilistä hymyilevää naamaa.

No, itse tykkään laskea kaloreita. Nopeasti oppii kohtuun rajat syömisen suhteen. Jotain hyvää pienellä paikkakunnalla asumisessa on, et tääl ei oo muita pikaruokaloita kuin "Riitan" grilli.. ja sen pöperöitä ei kyl tee mieli.

Ota salaattia sieltä mäkistä ja hesestä? Tai pelkät ranskikset? Äläkä käy kun kerran viikossa. Mä urheilen paljon ja saan sillä painon pysymään kurissa. Laihtuisin helposti vielä lisää, jos söisin säännöllisemmin. Mulla on ylipainoa vielä noin 10kg ja vaatekoko on 46 mulla nyt. Parhaimmillaan ollut yli 50 :(

Jos on oikein oikein lyhyt, niin helposti voi olla vaatekoko tuo. Mä olen itse normaalipainoinen (bmi 24.8) ja käytän vaatekokoa 44. Riippuu myös siitä mistä vaatteensa ostaa. Esim. H&M:ssä, Vero Modassa jne on pienet koot. Joku kappahlin 46 on paljon isompi kuin hennesin vastaava.
Rupea pitämään ruokapäiväkirjaa! Auttanut mulla.

ootko koittanu kohtuullista karppausta? joillakin se on kuulemma vähentäny paljon noita mielitekoja.. en vaan usko et se et käytetään rasvaa, pekonia jne tolkuttomasti kannattaa vaan että jos lihaa syö niin ne lisukkeet/leivät vaihtaa kasviksiin yms..

Sillon kun mulla oli ylipainoa 20kg (olen 169cm) niin mun housujen koko oli 50-52 ja paidan koko 48-50. Mä en usko, että kukaan noin ylipainoinen mahtuisi noinkin normaaliin kokoon.

1. Ruokapäiväkirja
2. Laske kalorit
3. Hanki askelmittari
4. Käy kerran viikossa säännöllisesti esim. uimassa
5. Kokkaa itse
6. Unohda raskaat iltapalat

Kyllä 44 koko kun kävin salilla 4 krt vk, kroppa kiinteyty hienosti. Mulla oli Personal Trainer 3 kk, ja se potki mua eteenpäin. Pitkä olen 185 cm. Tuo PT näki mut kesällä, sanoi et oletpa muuttanut hienosti, kiinteytynyt, jatka samaan malliin, sanoin et paino ei putoo, sanoi et älä jätä salia, syö enemmän, ni paino putoo, mut ei. Haluan et painokin putoaa.

[QUOTE="HHH";25151190]Ylipainoo 46kg ja vaatekoko 46?! Mulla ei ole ylipainoa grammaakaan ja vaatekoko 44-46! Tosin olen 177cm.[/QUOTE] olen itse aikalailla saman pituinen mutta koko on 36/38 ja olen normaalipainonen niin haluaisin tietää että mikä sun vartalotyyppi on? :)

Olen normipainoinen myös ja mulla on joskus housut kokoa 46. Pääasiassa silti olen koko 42. Bmi mulla on 24 paikkeilla. Olen 174cm. Mulla on kai päärynävartalo.

Mä olen tiimalasivartaloinen myös. Tosin eri mitoissa. Mulla on pituutta 168cm ja olen bmi:n mukaan kyllä ihan kiitettäväti ylipainoinen. Mä silti harrastan liikuntaa, joten olen varmasti "jämäkämpi" ja kiinteämpi, kuin liikkumaton samoissa mitoissa oleva. Mulla ei läski kerry vöytärölle. Muuten tukeva, hoikka vyötärö ja isot tissit = täysin mahdotonta löytää vaatteita!

Mä olen valmis maksamaan vaikka 1000 € sille joka saa mulle tsemppiä ja painon alas :) Entinen PT tekee nykyään muita hommia, mutta en tie mistä löytäis sellasen kenen kanssa menee yksiin ja huumori kukkis, se sais mut tsemppaamalla normipainoon :)

[QUOTE="vieras";25151246]Etkö pysty itse noudattamaan jo saamiasi oppeja?[/QUOTE]

En, tarviin siihen sen alku tsempin, näytön että paino lähtee putoomaan. Tää on mulle tärkee asia, itse en näköjään pysty siihen. Olen käynyt lääkärissä, lääkärikin ihmetteli miksei paino putoa. Sekin sanoi että syöt liian vähän, liiku vähemmän, mutta ei. Pitäiskö koko liikunta jättää ja pelkällä ruokavaliolla pudottaa.

Yhteistyössä