Mun paino ei ole pudonnut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sini";22406431]Tässä mun esimerkki ruokailu.

Aamulla puuro, raejuusto, hedelmä, joskus hapankorppukin, vitamiinit.

Lounaalla 1-2 perunaa kanaa tai paistijauhelihaa, tomaattia, kurkkua, maitolasi, raejuusto.

Välipalalla maitorahka rasvattomalla jogurtilla tai pakastemarjoilla, hedelmä.

Päivällinen voi olla sama kuin lounas.

Iltapala voi olla sama kuin välipala, joskus voi olla leipäkin mukana.

Hedelmillä, vihanneksilla saan yli 500 g päivä.[/QUOTE]

Tosi hyvä että syöt paljon maitotuotteita! Kannattaa muuten huomioida myös lisäaineiden määrä esim. tuossa rasvattomassa jogurtissa. Joidenkin tutkimusten mukaan ne myös voi muuntautua rasvaksi ja ainakaan niistä ei ole mitään hyötyä sun elimistölle. Käydä vaikka mehukeittoa sen sijaan, ainakin Marlilla on mun mielestä hyvä, ei ole niin paljon sokeria kuin muissa.

kylläpäs nyt innostuin.

Alkuperäinen kirjoittaja mämämä;22406450:
Tosi hyvä että syöt paljon maitotuotteita! Kannattaa muuten huomioida myös lisäaineiden määrä esim. tuossa rasvattomassa jogurtissa. Joidenkin tutkimusten mukaan ne myös voi muuntautua rasvaksi ja ainakaan niistä ei ole mitään hyötyä sun elimistölle. Käydä vaikka mehukeittoa sen sijaan, ainakin Marlilla on mun mielestä hyvä, ei ole niin paljon sokeria kuin muissa.

kylläpäs nyt innostuin.

Mehukeittoo testasin kerran, se rahkan maku maistu liikaa siä.

Alkuperäinen kirjoittaja mämämä;22406432:
No tässä on meidän ero, mun ei ole tarvinnut AINA laihdutella kun syön ja treenaan oikein.. Raskauskilot olen vain treenannut pois. t. 168/53 kg

Joillekin niitä raskauskiloja tulee sen verran että ihan pelkkä treeni ei riitä.

Yhteistyössä