Mun paino on pudonnut ennenkin vaikka syönyt hiilareita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miia"

Vieras
Nyt sauvaäkävelen, pyöräilen 2 krt vk, sali 1 krt vk. Paino 110 kg, junnaa, junnaa, junnaa. Mulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, sain lääkkeet 2 kk sitten, paino ei putoa. En varmasti syö liikaa, tässä esim

Puuro, marjoja, hedelmä.

Peruna, kanakastike, salaattia, maito, raejuusto.

Maitorahka, marjat, hedelmä.

Kaalilaatikkoa 2 kauhallista, salaattia, raejuusto.

Maitorahka, marjat.

Mut ehkä se ei enää toimikaan? Joka kerrallahan laihdutus vaikenee. Kokeile karsia vähän hiilareita ja lisää rasvaa. Aika vähältä näyttää ruoka muutenkin...

Hei
Itsekin teen elämäni remonttia. jättäisin tuon perunan pois. Tärkkelys junnaa ainakin muna mahan. Tilalle paljon muita kasviksia (esim. uunissa broilerinfilesuikaleita ja Texasin uunikasviksia) - fileesuikaleet vuoan pohjalle ja kasvikset suoraa pakkasesta päälle 45 min 225) ja runsas salaatti. Syö tarpeeksi. Ei mitään valkeasta jauhosta. Kaikki täysjyväistä. Itsen syön Linkosuon Nokkos varrasta vajaan neljänneksen välipaloilla. Salaatin kanssa lorautan kylmäpuristettuaöljyä, avokaado nyt menossa. Juo paljon. Ruuan kanssa juon Pepsi Maxia kun tykkään siitä. Muuten yleensä vettä. Mun lempparijogurtit ovat Ingmanin 40kcal Puutarhamarja, Vanilja ja Mustikka mansikka, lisäksi mustikoita pakkasesta, siemeniä ja pähkinöitä (ei maaähkinöitä)

Yhteistyössä