paino ennen ja jälkeen raskauden?

Ennen raskautta 61 kg, raskauden lopussa 71 kg ja nyt vuosi vauvan syntymän jälkeen 65 kg. Ei tahdo kilot tippua, vaikka ollaan vuosi huideltu vauvan kanssa pitkillä, reippailla kävelylenkeillä.. Ihan normaalipainoinen olen, mutta vielä eivät mene entiset housut jalkaan :( Kesäksi olisi kiva kuitenkin hoikistua hieman!
 
Kahden äiti
63 kg kun aloin odottamaan ensimmäistä, raskauden jälkeen tippui takaisin, sama paino kun aloin odottamaan toista, raskauden jälkeen paino 73 kg, joka ei ole lähtenyt pois, vielä. Mulla oli raskauden aikana liikuntakielto, joten ei ihme että paino nousi ja jäi. Työterveystäti kehoitti hieman laihtumaan.
 
2 tyttöä saanut
Painoin 72kg kun aloin odottaan ensimmäistä. Synnyttämään mennessä painoa oli 80kg ja viisi päivää synnytyksen jälkeen (kotiin lähtiessä) painoin 68,5kg. Paino kohosi pian takaisin 72 kiloon ja sen saman painoin kun aloin odottaan toista. Taas nousi 80 kiloon ja synnytyksen jälkeen painoin 72 ja sen saman painan edelleen eli taitaa olla minulle se tavallinen paino.
 
manhattan
esikoista kun aloin odottamaan, painoin 57kg, ennen synnytystä75kg, paino laski 59kg, kun aloin toista odottamaan!toisen lapsen synnyttyä paino tippui 53kg, nyt odotan kolmatta rv13
 
villemo
Ekaa kun aloin odottaa, painoin 58-59kg, synnyttämään lähtiessä 75kg, vuosi synnytyksestä painoin n. 64kg ja painoa pudotin 60 kg:een. Nyt tokaa odotan, painoa nyt 65kg (rv 19:llä), ja varmaan nousee korkeammaksi kuin esikoista odottaessa. Pituutta 163cm.
 
suurperheellinen
Ekan kanssa 50kg--72kg,toka oli 52kg--80kg,kolmas 52kg--73kg ja nyt tää nelonen 53kg--rv36 ja paino lähes 80kg :eek: ..mutta aina on normaalipainoon laskenu vuoden kuluessa synnytyksestä.
 
ennen raskautta 60kg-->73kg-->58kg(ennen, loppuraskaudesta, raskauden jälkee) ja kun tyttö oli 7kk rupesin toista oottaan ja nyt on tullu painoa 14 kg ja rv 40+6, saa nähä tippuuko paino yhtä helposti, vaikka en sen kummemmi ees yrittäny laihuttaa ekan jälkeen.
 
waltsu04
Ennen raskautta 70,5 kg, raskauden aikan kiloja tuli 20 lisää (eli painoin 90,5 kg) ja terv.hoitajan tarkastuksessa 7 vko synnytyksestä 74 kg..ja vielä lähtee, jos musta on kiinni... :D
Kun noi jäät/ lumen rippeet tosta sulaa niin aletaan miehen kans laihiksel.. :p =)
 
näin mulla
Ennen raskautta 72kg,synnärille mennessä 94kg...Synnäriltä kotiin lähdettäessä eli 4 päivän päästä synnytyksestä 82 kg ja sitten puoli vuotta synnytyksen jälkeen 61kg =)

Nyt vaan tarvii toivoo ettei liikakiloja tulis takas enää!
T:Ikunen laihduttaja :wave:
 
mammak2
Ennen ekan muksun odotusta (10/02)62kg->79kg, imetys 13kk
jonka jälkeen paino 65kg.Toisen laskettu aika 10.2. paino ennen odotusta 68kg ja nyt 92kg!!! Joten melkein 30kg pudotus odottaa...
Ekalla kerralla laitokselle jäi 6kg... =)
 
lähtöpaino 52 ja raskauden lopussa 68 :ashamed:
Nyt kolma viikoa synnytyksestä, niin paino 58. Täysimetyksellä mennään, että eiköhän ne loputkin ylimääräiset tuosta jossain vaiheessa lähde =)
 
Ennen raskautta n53kg, ennen synnytystä 67kg, 3päivän päästä kotiin, ja painoa n.60kg jäljellä ja nyt 5,5kk synnytyksestä painan n.53.8kg, eli melkein takaisin lähtöpainossa.. Muuta en ole tehnyt kun kärrytellyt työn kanssa ja imettänyt :)

Lisäys: Tosin en meinaa sokeena vaakaa tuijottaa, ei tuo makkara sillä lähde.. Peili on mun vaaka, ja saattais tuo masumakkara hävitä, jos sen tuijottelemisen sijaan lähtisi liikkumaan :whistle: hih ;)

 
ekan raskauden alussa painoin 54kg muutama kk synnytyksen jälkeen 48kg joka oli lähtöpaino seuraavaan raskauteen. ja raskauden jälkeen 47kg tästä painosta lähti kolmonen. ja raskauden jälkeen 46kg. pari kiloa tuli syksyllä lisää ja neljäs raskaus lähti 48kilosta. nyt vk. 18+2 ja kiloja tullut jo ainakin 4.
 

Yhteistyössä