paineen tunne alapäässä enteileekö synnytystä onko supistus vaiko?

  • Viestiketjun aloittaja hymm
  • Ensimmäinen viesti
hymm
joo kyselen tyhmiä mua on nyt suistellu kolme viikkoa ja olen ollu sormelle auki jo kaksi viikkoa kalaa oli jäljellä viikko sitten 1.5cm ja nyt supistellut välillä kovastikkin ja selkää särkenyt aika paljon nyt tuli kauhee painon tunne....vauvan pää kuulemma synnytys kanavassa ku kävin neuvolassa torstaina!
ja lima tuppaa tullut eilen ja tänään vähän enemmän!
 
v
Kyllä se siltä vaikuttais että enteilee lähenevää synnytystä. Mulla tuo limatuplan tulo on merkinnyt aina synnytystä kolmen päivän sisällä.

Mut sinänsä paineentunne ei yksistään kerro synnytyksen lähenemisestä. Mulla esim. vauva painuu aika aikaisessa vaiheessa alas ja alkaa painaa häpyliitosta julmetun kovasti. Nyt menossa rv. 26 ja paineentunne on valtava esim. kävelyllä käydessä tai pitempään istuessa/seistessä.
Kohdun sisäsuu tosin oli auennut jonkin verran että mulla se enteilee kuulemma ennenaikaista synnytystä, mutta toivon ettei ihan tässä vaiheessa vielä alkaisi syntymään...
 
rt
Mulla meni samanlaisilla oireilla kuitenkin viisi päivää yli lasketunajan, vaikka neuvolassakin jo kuukauden verran veikkasivat, että ihan kohta syntyy.
Eli saattaa syntyä pian tai sitten joudut kärvistelemään vielä joitakin viikkoja. :hug:
 
ap
nyt paineen tunne vähän helpotti mut selkää polttaa vimmatusti!
pitäs lähtee kattoo tos parin tunnin päästä kahta kaveria sairaalaan ku toinen sai eilen ja toinen torstaina vauvat josko itekki sais jäädä matkalle!
 

Yhteistyössä