Mites sellainen vaavisänky? Meillä oli sellanen vuokralla ja tytteli kelli siinä tyytyväisenä siihen asti kun alkoi kääntymään masulleen (tai viihtymään masullaan ylipäätään, eli n 3 kk.)
Oli mukavasti korkeammalla ja oli helppo tuoda aina viereen mitä tahansa nyt puuhastelikaan (keittiössä, koneella, suihkussa, kotitöissä yms)
Kyllä se vauva yleensä ilmoittaa kovaäänisesti jos kaipaa viihdykettä. Jos vastaat hänen pyyntöihinsä silloin kun hän jotain haluaa niin et varmastikaan pilaa häntä :hug:
Tosin on hyvä antaa vauvalle huomiota ja rakkaudenosoituksia myös "pyytämättä".
Toiset vauvat on tosin vaatimattomampia ja eivät osaa kovaäänisesti vaatia ja näin heidät tulkitaan "helpoiksi vauvoiksi". Mutta varmaan tunnet oman vauvasi jo sen verran hyvin että osaat sanoa onko tästä kysymys...
Mutta tosiaan, ei kaikki vauvat kaipaa jatkuvaa riekkumista, toiset on sellaisia pikku mietiskelijöitä ja tarkkailijoita.