painajaisia joulusta jo nyt=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono miniä

Vieras
viime jouluna odotin esikoistamme.Olimme mieheni vanhempien luona (siis myös minun vanhempani).Oli oikein rento ja mukava joulu kunnes...
(voin olla todellakin itsekäs ja pinnallinen!!!!) lahjoja alettiin jakamaan.Kaikki sai usemman paketin (oli miehen veli ja sisar ja heidän suloiset lapset.) myös aikuiset.Paitsi minä.Edes mies ei ollut ostanut minulle yhtään mitään. Omat vanhemmat ei ollut ostanut mitään,ei appivanhemmat,ei kukaan.
Arvatkaa kuinka noloa oli??Eniten loukkaa, että kaikille olen koittanut olla hyvä ja en ole edes anopin letkautuksista välittäny.Kaikkia olen yrittänyt kykyjeni mukaan auttaa.Ja kaikille ostin nytkin lahjat ajan ja ajatuksen kanssa.
Toivoin anopilta villasukkia.Muuta en olisi edes tarvinnut.
Nyt pelottaa, että käy samoin ja kaikki nauraa vaan.Että en olekkaan mitään enkä merkkaa kelleen mitään.
Pitäskö olla tyly ja ostaa itelleni jotain kivaa pakettiin?=)sasi edes yösä nukkua...

ja kasan hyvää suklaata=) Olen niiiiin varma, että saan pelkkiä vauvan juttuja tänä jouluna.Joo totta kai tarpeeseen mutta ois kiva saada ihan MINULLE itselleniki jotain.
Taidan olla pöpi kun kaikille muille ostan vieläkin!!

siis miten sulla voi olla noin ilkeitä ihmisiä perheessäsi!!!!??? minä suuttuisin iäksi kaikille tuollaisesta, enkä kyllä varmana olisi ostanut tänä jouluna yhtään mitään kenellekään!!! kerta kaikkiaan kamala sakkia!

osta itelles pleikka kolmosen tai 1000? matkalahjakortin. sit laitan jonkun tuntemattoman nimi korttiin. kiva sit kun avaat lahjan ja anoppi tukehtuu rusinaan. :kieh:

:hug: Tosi inhottavaa, sukulaises sais kyllä tosiaan hävetä! Osta itselles monta pakettia ja paketoi ne oikeen kauniisti :) En kyllä tosiaan voi ymmärtää jos joku on kehdannut viime jouluna nauraa tuollaisessa tilanteessa .. :O

ps. Minäkin ostin itselle yhden lahjan kun en kuitenkaan saisi keneltäkään muulta sitä..

kun mietin mitä kaikkee voisi ostaa ihan vaan kiusatakseen muita =) Mies ei tajuu koskaan mitään.Ostaa syntymäpäivälahjanki kun menen mukaan ja sanon, että haluun ton.Maksa kiitos!!=)
Taidan olla se "hiljainen" joka ei tarvii mitään. Mutta en osaa pyytää isoja.Ne hiivatin villasukat oisin halunnu!!

Et ole itsekäs etkä pinnallinen. Kyllä minäkin pahoittaisin mieleni, jos olisin samassa tilanteessa. Paketin sisältö ei niinkään ole tärkeä, vaan lämmin ajatus: joku on
nähnyt vaivaa, valmistanut tai ostanut lahjan ja paketoinut sen.
Olen minäkin muuten ostanut itselleni lahjan tai oisko nyt tekosyy
ostaa kasvatusaiheinen kirja, jota teki mieli ;) En laittanut pakettiiin sentään,
mutta alan lukea vasta jouluaattona.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kun mietin mitä kaikkee voisi ostaa ihan vaan kiusatakseen muita =) Mies ei tajuu koskaan mitään.Ostaa syntymäpäivälahjanki kun menen mukaan ja sanon, että haluun ton.Maksa kiitos!!=)
Taidan olla se "hiljainen" joka ei tarvii mitään. Mutta en osaa pyytää isoja.Ne hiivatin villasukat oisin halunnu!!

osta ne sukat ja laita korttiin nimi "anoppi". :laugh: no..tuskin se tajuu sitä. se on varmaan unohtanu jo mitä on ostanu. :whistle:

ei kai niitä.Miehen veli vaan nauro ja sano, että jonku on ollu tosi tuhma. Totesin, että vissiin niin mutta odottakaas ensi vuotta.Pitäsi vissiin risuja hakee tuolta ja pistää pakettiin...

Mä olisin varmaan ap:n asemassa alkanut itkemään. Meille on niin köyhä joulu tulossa tänä vuonna, että tiedän jo valmiiks etten varmaan saa mieheltä mitään vaik itse uskalsin sille ostaa. Toivottavasti mua ei ala jouluaattona itkettämään=(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei kai niitä.Miehen veli vaan nauro ja sano, että jonku on ollu tosi tuhma. Totesin, että vissiin niin mutta odottakaas ensi vuotta.Pitäsi vissiin risuja hakee tuolta ja pistää pakettiin...

oikeesti... älä laita nytkään mitään pakettiin vaan osta itsellesi kotiin suklaata ja joulun jälkeen alesta jotain oikein kivaa? =) jos tänä jouluna joku oikeasti tajuaisi, että sä olet ostanut muille, mutta muut ei sulle mitään? :(

Uskokaa tai älkää, täällä tulossa sama tilanne. On sovittu appivanhempien ja miehen sisarusten kanssa ettei aikuisille tartte lahjoja ostaa. Noh tiedän kun aattona appivanhemmille mennään niin lahjoja jaetaan kaikille muille. Tiedän tasan tarkkaan että näin käy kun ei tuo miehen suku oo ennenkään sanaansa pitänyt. Taidanpa minäkin varata jotain kivaa itselle mukaan =)

Kurja tilanne sinulla on viime jouluna ollut. Minäkin olisin niin pöpi että ostaisin muille lahjoja vaikka en olisi itse saanutkaan. Ja minä ostin itselleni lahjan, laitoin sen kauniiseen pakettiin ja pukki tuo sen sit minulle :) Meillä nimittäin mies ei tiedä mitä haluan eikä edes paljon koskaan käy kaupoissa.

ihmisen pitää olla hullu kun kaikkee tämmöstä miettii.Sitä miten toiset kohtelee sinuu itteesä. Onkohan tää sitä "kiltin tytön" traumaa??=)
Alessa ajattelin kerranki ostaa itselleni vaatteet ja jos saisin kengätkin.Saas vaan nähä milloin saan niin paljon aikaa, että kauppaan kerkee.Pitää ottaa tuo nyytti mukaan ja varata koko päivä aikaa imetyksineen päivineen.Käydä syömässä hyvin ja olla ihan itekseen,vauvan kanssa=)

Yhteistyössä