vieras
Eli vaihteeks tämmönen ketju =) Missäpäin asustatte, tarkoitettu siis teille joille uudet tuttavuudet kelpaavat?
Jumakavitsu! Sulla on pinkit Easyt?Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:Porissahan minä :wave:
Aina uudet tuttavuudet kelpaa
Juu onhan ne tuolla auton perässä kulkenu jo hyvän matkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Jumakavitsu! Sulla on pinkit Easyt?Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:Porissahan minä :wave:
Ei. Viime elokuun jälkeen lupasit luopua niistä, mut mä ostin jo kesällä omat.Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:Juu onhan ne tuolla auton perässä kulkenu jo hyvän matkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Jumakavitsu! Sulla on pinkit Easyt?Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:Porissahan minä :wave:
Tunnetaanko me?
Hyvä juttu, mä oon koittanu miettiä et kenelle ne lupasin myydä ja oon ollu ihan tuskissani et joku nyt odottaa multa yhteydenottoo ja mä en muista kuka :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Ei. Viime elokuun jälkeen lupasit luopua niistä, mut mä ostin jo kesällä omat.Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:Juu onhan ne tuolla auton perässä kulkenu jo hyvän matkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Jumakavitsu! Sulla on pinkit Easyt?Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:Porissahan minä :wave:
Tunnetaanko me?
No mä olisin laittanu yksäriä, jos en olis mistään niitä pinkkejä saanu, Tampereella sit oli yhdet. Nyt vähän ottaa otsalohkoon, kun niistä on ne Hello Kittyt tänä vuonna saatavana.Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:Hyvä juttu, mä oon koittanu miettiä et kenelle ne lupasin myydä ja oon ollu ihan tuskissani et joku nyt odottaa multa yhteydenottoo ja mä en muista kuka :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Ei. Viime elokuun jälkeen lupasit luopua niistä, mut mä ostin jo kesällä omat.Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:Juu onhan ne tuolla auton perässä kulkenu jo hyvän matkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Jumakavitsu! Sulla on pinkit Easyt?Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:Porissahan minä :wave:
Tunnetaanko me?
Mustu, osta pinkit easyt ja kokoonnutaan Christina Deathin kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja elviiratar:porin seutu